Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Παρελθόν από τη Marussia o Glock

Ελλάδα 10:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παρελθόν από τη Marussia o Glock

ΑΓΩΝΕΣ

Παρελθόν από τη Marussia o Glock

ΑΓΩΝΕΣ

Ένα ξαφνικό και απρόσμενο διαζύγιο αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα το πρωί της Δευτέρας. Μετά από τρεις σεζόν συνεργασίας και παρότι είχε συμβόλαιο έως και το 2014, ο Τίμο Γκλοκ αποχωρεί άμεσα από τη Marussia F1! Αυτό προκύπτει από ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας Sport Bild που μάλιστα φιλοξενεί δηλώσεις του 30χρονου που περιλαμβάνονται σε δελτίο Τύπου που αναμένεται να δημοσιευτεί σε μερικές ώρες.

Advertisement
Advertisement

«Είχα τρία πολύ καλά χρόνια στη Marussia. Χωρίζουμε με φιλικούς όρους. Θέλω να βρω νέες προκλήσεις και να συνεχίσω το ταξίδι μου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό», ανέφερε ο Γερμανός.

Πως φτάσαμε όμως ως εδώ; Η πιθανότερη εξήγηση έχει να κάνει με τα οικονομικά. Βλέπετε σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν στις μικρές ομάδες, ο Γκλοκ όχι μόνο δεν είναι «οδηγός-χορηγός» αλλά αμειβόταν και καλά, με μισθό που φέρεται να άγγιζε τα τέσσερα εκατομμύρια το χρόνο. Έχοντας χάσει πέρυσι στο… νήμα τη δέκατη θέση στους κατασκευαστές και μαζί της τα δέκα εκατομμύρια δολάρια που τη συνόδευαν, η ρωσική ομάδα προφανώς αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και θα στραφεί σε έναν οδηγό που θα μπορεί να «φέρει», αντί να «πάρει».

Η εξέλιξη αυτή ίσως φέρει ανατροπές στο μεταγραφικό παζάρι αφού μη ξεχνάτε πως υπάρχουν ακόμα κενές θέσεις στις Force India και Caterham. Κι αν στην ινδική ομάδα ο Άντριαν Σούτιλ φέρεται ως φαβορί για να επιστρέψει, κυκλοφορούν φήμες που θέλουν τον Πωλ ντι Ρέστα να κινδυνεύει σε περίπτωση που αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ομάδας. Όσο για την Caterham, κρατά επίσης στάση αναμονής. Θα είχε πάντως ενδιαφέρον μία ενδεχόμενη μετακίνηση του Γκλοκ εκεί, διότι την ίδια διαδρομή έχει ήδη κάνει ο team mate του το 2012 στη Marussia, Σαρλς Πικ! Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε τις εξελίξεις.

Advertisement
Advertisement

Πρέπει πάντως να σημειωθεί πως η Sport Bild παρουσιάζει ως σοβαρό ενδεχόμενο τη μεταπήδηση του σε άλλο θεσμό. Συγκεκριμένα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το γνωστό DTM, με τα χρώματα της Mercedes.

Όσο για το κενό που αφήνει ο Γερμανός, μιας και ο επιβεβαιωμένος Μαξ Τσίλτον είναι πρωτοεμφανιζόμενος, η Marussia θα πρέπει να βρει έναν οδηγό που να συνδυάζει εμπειρία με χορηγούς. Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί, με τον Ρώσο Βιτάλι Πετρόφ να φαντάζει ιδανική περίπτωση – Ρώσος οδηγός σε ρωσική ομάδα ενόψει του ρωσικού Grand Prix το 2014! Υπάρχουν όμως ακόμα ο Καμούι Κομπαγιάσι και ο Μπρούνο Σένα, καθώς και μία μακροσκελής λίστα οδηγών που έχουν το χρήμα, δεν έχουν όμως την εμπειρία: Γκιέδο φαν ντε Γκάρντε, Λουίς Ραζία, Ναρέιν Καρθικέγιαν κ.α.

Ο Γκλοκ βρήκε καταφύγιο στη Virgin (όπως ήταν τότε το όνομα της) όταν στα τέλη του 2009 η Toyota αποχώρησε από το μαγικό κόσμο της Formula 1. Στις τρεις σεζόν που ακολούθησαν, δεν κατάφερε να της χαρίσει κάποιο βαθμό ενώ ο καλύτερος τερματισμός του ήταν η δωδέκατη θέση στο περυσινό Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Advertisement

Συνολικά στη καριέρα του στη Formula 1 που απλώνεται σε πέντε σεζόν και… κάτι, συμμετείχε σε 95 Grand Prix, πέτυχε μία φορά τον ταχύτερο γύρο, κέρδισε 51 βαθμούς και ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο. Κορυφαίες του στιγμή ήταν οι δεύτερες θέσεις στην Ουγγαρία το 2008 και στη Σιγκαπούρη το 2009.
[nggallery id=1368]
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)