Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Δοκιμές Χερέθ Ημέρα 3: Ταχύτερος ο Μάσα!

Ελλάδα 3:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμές Χερέθ Ημέρα 3: Ταχύτερος ο Μάσα!

ΑΓΩΝΕΣ

Δοκιμές Χερέθ Ημέρα 3: Ταχύτερος ο Μάσα!

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Βραζιλιάνος έφερε σήμερα τη Ferrari F138 στην κορυφή των χρόνων στην Ισπανική πίστα. Ο χρόνος του Μάσα επετεύχθη το πρωί με τη χρήση μαλακής γόμας και χαμηλού φορτίου καυσίμου. Ο Μάσα έγινε ο πρώτος πιλότος φέτος που έσπασε το φράγμα του 1:18 στην πίστα μήκους 4.4 km. Χτες ο Γκροζάν και προχτές ο Μπάτον ήταν στο 1:18.2 και 1:18.8 αντίστοιχα, αλλά ο Μάσα επιμένει να θεωρεί εξωπραγματικό το χρόνο του Μπάτον: «Τον πέτυχε την πρώτη μέρα με σκληρή γόμα. Παραμένει άπιαστο για μας. Βέβαια μπορεί πολλοί σήμερα να πιστεύουν το ίδιο για το σημερινό μου χρόνο. Όμως αυτός είναι αποτέλεσμα δουλειάς όλων αυτών των ημερών δεν έγινε την πρώτη μέρα. Παραμένω προσγειωμένος, βλέπω πως βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση και το θέμα είναι να παραμείνουμε σ’ αυτή στους αγώνες, εκεί που μετράει».

Advertisement
Advertisement

Ο μόνος που κινήθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο με το Μάσα ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Στη Mercedes μετά από δυο μέρες προβλημάτων είχαν σήμερα μια μέρα καθαρή και ο αριθμός γύρων που συμπλήρωσε ο Γερμανός πιλότος εντυπωσιάζει καθότι πλησιάζει απόσταση (655km) ίση με 2 GP (710km). Από την ομάδα είχαν σα στόχο σήμερα να συμπληρώσουν όσους περισσότερους γύρους μπορούσαν και ο Ρόσμπεργκ χρησιμοποίησε τη σκληρή και τη μέση γόμα. Επίσης έκανε προπόνηση στα πιτ στοπ την τελευταία ώρα των δοκιμών.

Ο Ρόσμπεργκ μετέπειτα τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα, πέτυχα προσωπικό ρεκόρ γύρων σε μια μέρα. Βρίσκομαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση που ήμουν ποτέ. Νομίζω ότι κατάφερα να καλύψω τα κενά των δυο προηγούμενων ημερών και να επαναφέρω τα χαμόγελα στο πρόσωπο όλων. Το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση, νιώθω άνετα αλλά προφανώς έχουμε ακόμη πολύ δουλειά για να το βελτιώσουμε».

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ που οδήγησε για πρώτη φορά τη Red Bull RB9 σήμερα επίσης κατάφερε με άνεση να ξεπεράσει τους 100 γύρους: «Το μονοθέσιο δουλεύει πολύ καλά. Δεν μπορώ να κρίνω την απόλυτη ταχύτητά του αλλά είναι αξιόπιστο και με ικανοποιεί. Πρόκειται για βελτίωση του φετινού και είναι σαφώς ένα βήμα μπροστά. Το διασκέδασα σήμερα, δεν ήταν τόσο βαρετό».

Advertisement
Advertisement

Από την πλευρά του ο Κίμι Ράικονεν που επίσης οδήγησε σήμερα για πρώτη φορά τη Lotus βρέθηκε στην 4η θέση των χρόνων: «Το μονοθέσιο είναι σαφώς καλύτερο απ’ αυτό που είχαμε πέρυσι τέτοια εποχή. Πόσο καλό είναι όμως θα το δούμε στους αγώνες. Ξεκινάμε καλά. Κάναμε μια αλλαγή στο κάθισμα αλλά αυτό είναι λογικό την πρώτη μέρα και χρησιμοποιήσαμε μόνο τη σκληρή γόμα».

Προβλήματα αντιμετώπισε και σήμερα ο Μπάτον με την McLaren MP4/24 και αυτό περιόρισε κάπως τη δραστηριότητά του. Από την πλευρά της η Pirelli ξεκαθάρισε πως η Χερέθ έχει οδόστρωμα που φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά και αλλοιώνει τις δοκιμές: «Αν δεν στρωθεί με νέο τάπητα δεν έχει νόημα να ερχόμαστε εδώ καθότι η τραχύτητα του οδοστρώματος εξαλείφει τις διαφορές μεταξύ των γομών», σημείωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι.[nggallery id=1751]