Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

VW Polo TSI: Οικονομία και επιδόσεις

Ελλάδα 8:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW Polo TSI: Οικονομία και επιδόσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

VW Polo TSI: Οικονομία και επιδόσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Volkswagen Polo αποτελεί ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε.

Advertisement
Advertisement

Αρωγός σε αυτό είναι και τα κινητήρια σύνολά του. Ειδικά οι βενζινοκινητήρες TSI εξασφαλίζουν με μικρό κυβισμό υψηλή απόδοση και ομοιόμορφη ανάπτυξη ισχύος, ακόμη και σε χαμηλές στροφές. Αυτό είναι εφικτό χάρη στο συνδυασμό χαμηλού κυβισμού με υπερσυμπιεστή και με άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Η γερμανική εταιρεία προσφέρει επιλογές για κάθε γούστο σε ότι αφορά στις ιπποδυνάμεις. Ας τις δούμε αναλυτικά.

Κινητήρας 1.0 TSI με 70 kW / 95 PS.
Ο μικρότερος TSI για το νέο Polo παράγει 70 kW / 95 PS (στις 5.500 στροφές). Ο κινητήρας τούρμπο, είναι ταυτόχρονα εύστροφος και αποδοτικός. Ο τρικύλινδρος κινητήρας με ροπή ως 175 Nm (από τις 2.000 μέχρι τις 3.500 στροφές) επιταχύνει το Polo μέχρι τα 100 χλμ/ω σε μόνο 10,8 δευτερόλεπτα. Με τελική ταχύτητα 187 χλμ/ω φτάνει τα επίπεδα του πρώτου Golf GTI. Αυτά τα νούμερα ισχύουν τόσο για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων όσο και για το προαιρετικό DSG 7 ταχυτήτων. Η μεγάλη ευελιξία συνδυάζεται με χαμηλή συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 4,5 ως 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ (που αντιστοιχούν σε 103 μέχρι 101 g/km CO2). Η έκδοση των 95 PS με DSG 7 ταχυτήτων έχει κατανάλωση καυσίμου 4,7 ως 4,6 λίτρα ανά 100 χλμ και εκπέμπει 107 ως 105 g/km CO2.

Advertisement
Advertisement

Κινητήρας 1.0 TSI με 85 kW / 115 PS.
Ο πιο ισχυρός τρικύλινδρος 1.0 TSI για το Polo είναι η εκδοχή των 85 kW / 115 PS. Θα κυκλοφορήσει με κιβώτιο 6 ταχυτήτων ως στάνταρ και προαιρετικά με DSG 7 ταχυτήτων. Ο τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού αναπτύσσει τη μέγιστη ισχύ του στις 5.500 στροφές. Ο ζωηρός κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο φτάνει τη μέγιστη ροπή των 200 Nm από τις 2.000 ως τις 3.500 στροφές. Όπως όλοι οι κινητήρες της σειράς ΕΑ211 καταναλώνει σούπερ αμόλυβδη βενζίνη (95 RON). Ο TSI των 115 PS θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και προαιρετικά με DSG 7 ταχυτήτων.

Κινητήρας 1.5 TSI EVO με 110 kW / 150 PS
Ο πιο ενδιαφέρων από τεχνολογική άποψη κινητήρας είναι ο 1.5 TSI EVO 150PS, ο οποίος αποτελεί εξέλιξη του 1.4 TSI ACT. Η αύξηση του κυβισμού έχει επιτευχθεί μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι έντονα υποτετράγωνος και να παρουσιάζει καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και καλύτερη ανάπτυξη ροπής. Ένα στοιχείο που πρέπει επίσης να επισημανθεί είναι η πίεση ψεκασμού του καυσίμου, η οποία είναι από τις υψηλότερες στην αυτοκινητοβιομηχανία, στα 350 bar, επιτρέποντας μικρότερο μέγεθος στα σταγονίδια του καυσίμου, ακριβέστερη ρύθμιση του μείγματος και μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό ενισχύοντας την απόδοση του κινητήρα σε όλα τα φορτία. Επίσης, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι 2 μεσαίοι κύλινδροι απενεργοποιούνται με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί ως δικύλινδρος 750 κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης επίστρωση APS (Atmospheric plasma spray) στους κυλίνδρους, δημιουργώντας μικροσκοπικούς θύλακες λίπανσης με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι τριβές που υφίστανται τα ελατήρια κατά την κίνηση του εμβόλου, να απάγεται καλύτερα η θερμότητα και να αυξάνεται η ευελιξία του κινητήρα σε ότι αφορά την ποιότητα του χρησιμοποιούμενου καυσίμου. Συνολικά, ο κινητήρας διακρίνεται από οικονομικότερη κατανάλωση καυσίμου και μακροζωία.

Advertisement

Εσάς, ποιος TSI κινητήρας σας ταιριάζει περισσότερο;

Advertisement