Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

VW PHEV & EV: Στην αφετηρία του μέλλοντος

  • newsautoteam

Έχοντας ως στόχο να είναι η κυρίαρχη δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, η VW βρίσκεται αυτή την εποχή σε πλήρη ανάπτυξη των προτάσεών της για τη νέα εποχή.

Το ID. 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής της VW, είναι το όχημα που ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας.

Σε ό,τι αφορά το μηχανικό υπόβαθρο, το ID. 3 βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB η οποία θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του γκρουπ VW για την μετάβαση στη νέα εποχή.

Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς και αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 58 kWh στην έκδοση Pro Performance ή 77 kWh στην έκδοση Pro S. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία αγγίζει τα 426 χιλιόμετρα, ενώ στην δεύτερη φθάνει στην κορυφαία τιμή των 549 χιλιομέτρων.

Η VW δίνει το ηλεκτρικό της στίγμα και στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με το ID. 4. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο που θα πωλείται σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου. Και εδώ χρησιμοποιείται η πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου στην οποίο έχει ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 204 ίππων που παρέχει στο μήκους 4,58 μέτρων αμάξωμα πολύ δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,5 δευτερόλεπτα).

Η μπαταρία των 77 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα, η φόρτισή της σε οικιακό wallbox διαρκεί 7 ώρες και 30 λεπτά, ενώ σε DC ταχυφορτιστή έως και 125 kW μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 320 χιλιομέτρων μέσα σε μόλις 30 λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο στο ID. 3 όσο και στο ID. 4 η εταιρεία παρέχει δωρεάν πακέτο εγκατάστασης ID. Charger που περιλαμβάνει τον οικιακό φορτιστή (Wallbox) της Volkswagen «ID. Charger Connect», ισχύος 11 kW, μαζί με τη μελέτη και εγκατάσταση φορτιστή στο χώρο σας. Επίσης οι εγγυήσεις και για την περίπτωση του ID. 4 είναι 8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.

Το Tiguan είναι το μεγαλύτερο success story της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, ενώ κομβική σε αυτήν τη νέα γενιά του είναι η Plug-in υβριδική του έκδοση. Η οποία βασίζεται στον συνδυασμό του 1.4 ΤSI των 150 PS και ενός ηλεκτροκινητήρα 115 PS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 245 PS και τα 400 Nm.

Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 13,0 kWh και εξασφαλίζει καθαρή ηλεκτρική λειτουργία για έως και 60 χιλιόμετρα και μέχρι και με 130 χλμ./ ώρα. Ανάμεσα στα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης υπάρχει και το GTE, που εστιάζει περισσότερο στην σπορ οδήγηση και λιγότερο στην οικονομική λειτουργία.

Το Golf της 8ης γενιάς ακολουθεί και αυτό το ρεύμα της εποχής και έτσι έχει στις γκάμα του δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις: την eHybrid των 204 ίππων και των 350 Nm και την κορυφαία, πιο σπορ και πιο ισχυρή GTE με 245 ίππους και 400 Nm ροπής. Και στις δύο υπάρχει ο 1.4 TSI των 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρες διαφορετικής ισχύος, καθώς και μια μπαταρία 13,0 kWh.

Στο eHybrid η καθαρή ηλεκτρική λειτουργία διαρκεί για 71 χιλιόμετρα με την συνολική αυτονομία στην υβριδική λειτουργία να αγγίζει τα 870 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωση του GTE η αυτονομία μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια φθάνει στα 64 χιλιόμετρα και η συνδυαστική υβριδική αυτονομία τα 745 χιλιόμετρα.

Συνολικά η VW διαθέτει αυτή την στιγμή την πιο πλήρη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, ενώ μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια θα ακολουθήσει μία σειρά νέων προτάσεων, θέτοντας τις βάσεις για την παγκόσμια κυριαρχία της εταιρίας και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως τα Golf eHybrid, το Tiguan eHybrid, το ID.3 και η έκδοση 1st Edition του ID.4 έχουν μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto