Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To Toyota C-HR είναι game changer

Ελλάδα 9:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To Toyota C-HR είναι game changer

ΝΕΑ

To Toyota C-HR είναι game changer

ΝΕΑ

Η Toyota ταράζει τα νερά της κατηγορίας των SUV με το νέο C-HR, που στην έκδοση παραγωγής, δεν έχει χάσει σχεδόν τίποτα από την εντυπωσιακή εμφάνιση του πρωτότυπου.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

Οι Ιάπωνες αφήνουν στην άκρη τον συντηρητισμό, έχοντας δοκιμάσει τις… ανοχές τους μέσω της Lexus. Αφού τα SUV πλέον αφορούν όλο και μεγαλύτερο κοινό κι όλο και μικρότερες ηλικίες, η τολμηρή εμφάνιση για το μοντέλο που πατάει στη πλατφόρμα GA-C (όπως και το Prius) και βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική TNGA της Toyota, ήταν μονόδρομος.

Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Εμπρός η μάσκα είναι ενοποιημένη με τα φωτιστικά σώματα, ενώ οι έντονες ακμές στον προφυλακτήρα κλέβουν την παράσταση. Οι θόλοι των τροχών είναι φουσκωμένοι, οι χειρολαβές των πίσω θυρών «κρυμμένες» ενώ στο πίσω μέρος, αίσθηση προκαλούν η αεροτομή, τα φωτιστικά σώματα που εξέχουν αλλά και ο εξίσου δυναμικός με τον εμπρός προφυλακτήρα.

Advertisement
Advertisement

c-hr-official-b640

Όπως και το μεγαλύτερο RAV4, το C-HR θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη ως υβριδικό αλλά και με κινητήρες βενζίνης. Η πρώτη εκδοχή αφορά εκπομπές ρύπων μόλις στα 90 gr/km και είναι φυσικά το ίδιο σύστημα που συναντάμε και στο νέο Prius. Αφορά δηλαδή κινητήρα 1.8lt και ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να ορίζεται στα 122 άλογα.

c-hr-official-c640

Advertisement

Ο κινητήρας βενζίνης θα είναι ο 1200άρης Turbo που συναντάμε στο Auris και αποδίδει 115 άλογα. Θα προσφέρεται τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με CVT κιβώτιο, με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς αλλά και τετρακίνηση.

c-hr-official-d640

Advertisement

Σε κάποιες αγορές θα κυκλοφορήσει και με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης (φυσικά δεν αφορά στη δική μας) όμως προς το παρόν η Toyota δεν αναφέρει τίποτα για diesel έκδοση.