Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Το Peugeot 508 απέναντι στο Passat

  • NewsAuto.gr

Η Ευρώπη και η Ασία είναι οι δύο σημαντικές αγορές για το μεσαίο οικογενειακό μοντέλο της Peugeot. Το 508 ανανεώνεται και αποκτά πιο πλούσιο εξοπλισμό, σε μία απόπειρα των Γάλλων για είσοδο στην premium κατηγορία. Απόπειρα που άρχισε με το μικρομεσαίο 308. Το μεσαίο Peugeot κατασκευάζεται στη Ρεν της Γαλλίας για την ευρωπαϊκή ήπειρο. Οι πωλήσεις στις χώρες της Ευρώπης του νέου 508, τόσο του sedan όσο και του station wagon, θα αρχίσουν το Σεπτέμβριο.

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Θα έχει προηγηθεί τον Αύγουστο η παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου, στις εκθέσεις της Μόσχας και της Τσενγκντού στην Κίνα, όπου πωλείται το 36% όλων των 508. Η μάσκα του ανανεωμένου 508 θα αποτελέσει το σήμα-κατατεθέν όλων των μελλοντικών Peugeot. Παράλληλα ενισχύεται και η γκάμα των κινητήρων, με σύνολα που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Ανάμεσά τους, ο 2λιτρος BlueHDi των 150 PS που σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 105 g. CO2 ανά km.

Η νέα μάσκα μαζί με τις αλλαγές στα φωτιστικά σώματα, τους προφυλακτήρες και το καπό χαρίζουν στο Peugeot 508 λιγότερο ριζοσπαστική εμφάνιση, που εκπέμπει όμως περισσότερο κύρος. Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής 7 ιντσών, επιτρέποντας την… αποσυμφόρηση από τα πολλά κουμπιά. Ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού υπάρχει νέος αποθηκευτικός χώρος. Μπροστά από τον πίνακα οργάνων κάνει την εμφάνισή του το Head-Up Display, ένα άκρως χρήσιμο εργαλείο ώστε ο οδηγός να μην παίρνει τα μάτια του από το δρόμο.

Ο στάνταρ και προαιρετικός εξοπλισμός του Peugeot 508 περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό 4 ζωνών, ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης από τη JBL, σύστημα ειδοποίησης για οχήματα στα «τυφλά» σημεία των καθρεπτών και κάμερα οπισθοπορείας. Η συνδεσιμότητα του γαλλικού μοντέλου επιτρέπει την άμεση πληροφόρηση για ελεύθερες θέσεις στάθμευσης, τις τιμές καυσίμων στα κοντινά πρατήρια, τις κυκλοφοριακές συνθήκες κ.α.

Το 508 υποδέχεται τον 1.6 turbo βενζίνης με 165 PS, σύστημα start/stop, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και εκπομπές ρύπων 129 g/km. Θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο, ίδιου αριθμού σχέσεων. Πέρα από τον 2.0 BlueHDi στον οποίο αναφερθήκαμε πιο πάνω, υπάρχει και η έκδοση με τα 180 PS και ρύπους 111 g/km. Η έκδοση HYbrid4 συνδυάζει το 2λιτρο diesel των 163 PS και ηλεκτρικό μοτέρ 37 PS στον πίσω άξονα (μέση κατανάλωση 3,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 85 g/km).

Δημοφιλή στο Protothema.gr