Το Honda Clarity Fuel Cell… παίζει εντός έδρας!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΤο Honda Clarity Fuel Cell… παίζει εντός έδρας!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΣτην έκθεση του Τόκιο φιγουράρει το αντίπαλο δέος του Toyota Mirai, μιας και η Honda παρουσίασε την έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από το νέο έτος και αργότερα και στους ευρωπαϊκούς δρόμους!
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)
WHAT CAR
Στο Τόκιο η Honda έδωσε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο Clarity Fuel Cell με το εντυπωσιακό σεντάν αεροδυναμικό αμάξωμα που φτάνει σε μήκος τα 4.859 mm, σε πλάτος τα 1.875 mm και σε ύψος τα 1.475 mm. Χάρη στην πιο συμπαγή σχεδίαση του συστήματος πρόωσης (μπαταρία, κυψέλες, μετάδοση, ηλεκτροκινητήρας) που αντιστοιχεί πλέον στο μέγεθος ενός συμβατικού V6, υπάρχει περισσότερος χώρος για έως πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Η συρρίκνωση της συστοιχίας κυψελών οφείλεται κυρίως στην μείωση της κάθε μεμβράνης κατά 1 mm (20%) ώστε η όλη μονάδα να γίνει κατά 33% μικρότερη σε όγκο από την προηγούμενη (στο FCX Clarity). Παράλληλα, η ισχύς αυξήθηκε στα 177 PS και η πυκνότητα ισχύος στα 3,1 kW/lt (+60%). Κάτι που σημαίνει περισσότερη δύναμη, από μικρότερο όγκο.
Το «καύσιμο» υδρογόνο αποθηκεύεται σε δεξαμενές υπό πίεση 700 bar και αρκεί για μέγιστη αυτονομία έως 700 km (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης της Ιαπωνίας). Αξιοσημείωτο είναι πως ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 min, όσο περίπου και η διαδικασία για γέμισμα ενός βενζινοκίνητου ή ντίζελ μοντέλου.