Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στο παιχνίδι των καυτών station wagon και η Seat!

Ελλάδα 7:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στο παιχνίδι των καυτών station wagon και η Seat!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στο παιχνίδι των καυτών station wagon και η Seat!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Την οικογενειακή εκδοχή του Leon Cupra θα λανσάρει μέσα στο 2015 η Seat, στο πρόσωπο του Leon ST. Το Golf R Variant θα αποκτήσει λοιπόν «εσωτερικό» ανταγωνιστή μέσα στο Volkswagen Group, έχοντας κοινό κινητήρα, το 2λιτρο TSI. Στην περίπτωση όμως του Leon ST Cupra η ισχύς είναι χαμηλότερη, φθάνοντας στις δύο εκδόσεις (όπως συμβαίνει στο SC και το 5θυρο) τα 265 και τα 280 PS. Η πιο ισχυρή έκδοση ξεχωρίζει από τις 19άρες ζάντες (18 ιντσών στο Cupra 265), την πίσω αεροτομή και τα μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Το Leon ST Cupra θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο στη Γενεύη και απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα καυτό μικρομεσαίο μοντέλο, χωρίς να κάνουν περιορισμούς στο θέμα της πρακτικότητας: έτσι συνδυάζονται η επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6 sec για την έκδοση με τα 280 PS και το προαιρετικό κιβώτιο DSG, η τελική ταχύτητα των 250 km/h και ο χώρος αποσκευών 1.470 lt. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Η έκδοση με τα 265 PS ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 σε 6,1 sec (με το DSG), ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι κοινή στα 35,7 kgm από τις 1.700 έως τις 5.600 rpm).

Η Seat ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 6,6 lt/100 km με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 6,7 lt/100 km με το στάνταρ μηχανικό των 6 σχέσεων (εκπομπές ρύπων 154 και 157 g/km, αντίστοιχα). Οι πελάτες της ισπανικής μάρκας μπορούν να επιλέξουν και στο Leon ST Cupra το πακέτο Performance, που περιλαμβάνει μεγαλύτερες δαγκάνες φρένων της Brembo, αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες και ειδικά για την περίσταση ελαστικά.

Advertisement
Advertisement

Οδηγικά, το ST Cupra δεν αναμένεται να διαφέρει σημαντικά από τις εξαιρετικά στημένες εκδόσεις SC και hatch. Η απουσία τετρακίνησης δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή, χάρη στο ηλεκτρονικό διαφορικό στον μπροστινό άξονα (μπορεί να στείλει έως 100% της ροπής σε έναν τροχό) και την ανάρτηση DCC που ρυθμίζει αυτόματα τα αμορτισέρ. Ο… κάτοχος του τιμονιού μπορεί να επιλέξει το ιδανικό πρόγραμμα στο Cupra Drive Profile, ανάλογα με το αν θέλει να δώσει έμφαση στην άνεση ή στη δυναμική οδήγηση (η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού γίνεται ιδιαίτερα αισθητή στη θέση Cupra). Όταν το Leon ST Cupra εισέλθει στην πίστα, μπορεί είτε να βάλει το ESP στη θέση Sport είτε να το απενεργοποιήσει πλήρως.

Όπως μάθαμε, το Leon ST Cupra θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα την άνοιξη, στην έκδοση με τα 280 PS. Μέχρι τότε, μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του Τάκη Πουρναράκη για το 5θυρο Cupra.