Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στη Γενεύη το Prologue Avant

Ελλάδα 13:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στη Γενεύη το Prologue Avant

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στη Γενεύη το Prologue Avant

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Δύο εβδομάδες μετά την αποκάλυψή του στις σελίδες του NewsAuto, η Audi έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες φωτογραφίες του Prologue Avant Show Car το οποίο θα παρουσιάσει στην επικείμενη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Πρόκειται για ένα ακόμα εκπρόσωπο της μελλοντικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της γερμανικής μάρκας, μετά το Prologue Concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο στο Λος Άντζελες. Ένα υβριδικό, 5θυρο, πολυτελές όχημα 4 θέσεων, με μήκος 5.11m, πλάτος στα 1.97m, ύψος στα 1.4m και μεταξόνιο στα 3.04m. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της Audi: «συνδυάζει δυναμική, επιδόσεις και λειτουργικότητα, σε μία τέλεια σύνθεση».

Advertisement
Advertisement

Ο σχεδιασμός του είναι εντυπωσιακός, με μεγάλων διαστάσεων εξαγωνική γρίλια, με matrix laser φωτιστικά σώματα και εντυπωσιακούς αεραγωγούς κάτω από αυτά, με τα αλουμινένια στοιχεία να κλέβουν την παράσταση . Απουσιάζουν λαβές θυρών (ανοίγουν μέσω αισθητήρων) στο μυώδες αμάξωμα που πατάει σε ελαστικά διαστάσεων 285/30, με ζάντες ελαφρού κράματος 22’’. Στο πίσω μέρος, τα LED φωτιστικά σώματα συνδέονται, με τη φωτεινή ένδειξη να απλώνεται σε όλο το πλάτος του οχήματος. Μάλιστα, περιλαμβάνουν σμιλεμένο τρισδιάστατο γυαλί.

Στο εσωτερικό, συναντάται σχεδιασμός… ενιαίας γραμμής, με την κονσόλα να απλώνεται απ’ άκρη σ’ άκρη, δίνοντας αίσθηση αυξημένου πλάτους. Έχουν επιλεχθεί εκλεκτά υλικά κατασκευής: ξύλο, αλουμίνιο και δέρμα unikat. Ανάλογα τον τρόπο οδήγησης τροποποιείται ο φωτισμός, όσο για τη… θέα του οδηγού και των επιβατών, δείχνει εικόνες από το μέλλον, με πρωτοποριακές λύσεις και ιδέες που αναλύουμε στη συνέχεια.

Advertisement

Κάτω από το καπό, κρύβεται η κινητήρια δύναμη και του Q7 e-tron Quattro, μόνο σε πιο ισχυρή έκδοση. Συγκεκριμένα, ένας 3λιτρος TDI που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ιόντων-λιθίου 14.1 kWh, προσφέροντας 461 PS (τα 358 από τον diesel κινητήρα) και 76.4 kgm ροπής. Η ισχύς περνά στους τροχούς μέσω συστήματος μετάδοσης triptronic 8 σχέσεων ενώ το Prologue Avant φέρει το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης της Audi αλλά και ενεργή τετραδιεύθυνση!

Advertisement

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 5.1 sec, γίνεται λόγος για κατανάλωση της τάξης του 1.6lt / 100km και εκπομπές ρύπων μόλις στα 43 g/km ενώ η ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος είναι σύμφωνα με την εταιρεία από το Ίγκολσταντ, στα 54 χιλιόμετρα. Τα φρένα είναι κεραμικά ενώ το Prologue Avant διαθέτει αυτόματα ρυθμιζόμενη αερανάρτιση.

Πλούσια και η τεχνολογική φαρέτρα του, με τους Γερμανούς να κοκορεύονται πως έχουν πάει τον τομέα του infotainment σε άλλη διάσταση. Όχι άδικα. Έχει τρεις σταθερές οθόνες αφής αλλά και δύο OLED οθόνες για τους πίσω επιβάτες (βασίζονται στο Audi Tablet που είδαμε στο νέο Q7), εξασφαλίζοντας ψηφιακή επικοινωνία ανάμεσα σε πόσους βρίσκονται εντός του οχήματος.

Advertisement