Skoda CNG: «Καθαρότερο» και πιο οικονομικό από ποτέ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣSkoda CNG: «Καθαρότερο» και πιο οικονομικό από ποτέ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΗ Skoda ενισχύει τις εκδόσεις με φυσικό αέριο των μοντέλων της, ετοιμάζοντας και την αντίστοιχη έκδοση της νέας Octavia, που προσφέρει περισσότερη οικονομία κίνησης από κάθε φορά.
Η νέα γενιά του συστήματος G-TEC της Skoda που υπάρχει στις ομώνυμες εκδόσεις του Scala, του Kamiq και στην καινούργια Octavia, διαθέτει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου, για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία (υπάρχει και 9 lt. ρεζερβουάρ βενζίνης).
WHAT CAR
Η Skoda υπόσχεται ότι μέσω της χρήσης του CNG (φυσικό αέριο), τα μοντέλα της έχουν 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με μια έκδοση που έχει μόνο μοτέρ βενζίνης. Με την προσθήκη μάλιστα bio-CNG που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Γερμανία, η μείωση των εκπομπών CO2 είναι από 35 έως 40% συγκριτικά πάντα με τη βενζίνη.
Αλλά και από πλευράς οικονομίας κίνησης, λόγω της χαμηλότερης τιμής του φυσικού αερίου (αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 0,834 ευρώ/kg), υπολογίζεται ότι σε σχέση με το diesel το κόστος της κατανάλωσης μειώνεται κατά 40%, ενώ σε σχέση με τη βενζίνη το όφελος φτάνει το 50%.
AdvertisementAdvertisementΔοκιμή οικονομίας: Βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, ή ηλεκτροκίνηση;
Σε ό,τι αφορά τώρα στη νέα Skoda Octavia G-Tec (θα λανσαριστεί το δεύτερο μισό του 2020), το μοτέρ της είναι ο 1.500άρης TSI των 130 ίππων, που μπορεί να συνδυαστεί και με βενζίνη και με φυσικό αέριο. Το CNG αποθηκεύεται σε 3 ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών, παρέχοντας αυτονομία έως και 480 km.
Στα Scala και Kamiq G-Tec το μοτέρ είναι ο 1.000άρης TSI των 90 ίππων, που συνδυάζεται με τρία ρεζερβουάρ CNG χωρητικότητας 13,8 κιλών, προσφέροντας αυτονομία σχεδόν 410 χιλιομέτρων (μόνο με φυσικό αέριο).