Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πτέρυγα… Δέλτα από τη Nissan

Ελλάδα 19:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πτέρυγα… Δέλτα από τη Nissan

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πτέρυγα… Δέλτα από τη Nissan

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Και ενώ περιμένουμε το Nismo Juke RS και την πρωτότυπη εκδοχή του επόμενου GT-R, η Nissan σκέφτηκε να ανακατέψει τα «ύδατα» και να μας κάνει να σηκωθούμε από τις καρέκλες μας. Το BladeGlider θα κάνει πρεμιέρα στις 20 Νοεμβρίου στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο και γεννήθηκε προκειμένου να τραβήξει τα βλέμματα πάνω στην ηλεκτροκίνηση, την τεχνολογία του μέλλοντος σύμφωνα με τον κατασκευαστή από την Ιαπωνία.

Advertisement
Advertisement

Δανείζεται μηχανολογικές λύσεις τόσο από το μηδενικών ρύπων LEAF όσο και από το αγωνιστικό ZEOD RC (Zero Emission On Demand Racing Car), με το οποίο η Nissan θα λάβει μέρος το 2014 στην 24ωρη δοκιμασία του Mans. Το όνομά του το έχει πάρει από τα ανεμοπλάνα, ενώ το σχήμα του θυμίζει τα πολεμικά αεροσκάφη με «πτέρυγα Δέλτα».

Από το πλάι δεν αντιλαμβάνεσαι πόσο στενό είναι το ρύγχος του αεροσκάφους με ρόδες που δημιούργησε η Nissan. Πρέπει να το κοιτάξεις από ψηλά για να διαπιστώσεις ότι εμπρός μετατρόχιο είναι μόλις 1 m. Μπροστά υπάρχει μόνο μία θέση, για τον οδηγό-πιλότο που κρατά το αεροπορικού τύπου πηδάλιο, με τις ενδείξεις να θυμίζουν μαχητικό αεροσκάφος. Πίσω του έχουν τοποθετηθεί δύο… χωνευτά ανεξάρτητα καθίσματα.

Μπορεί το φουτουριστικό BladeGlider να απέχει πολλά χρόνια από την μεταμόρφωσή του σε μοντέλο παραγωγής, η τεχνολογία όμως που κουβαλά θα εμφανιστεί πολύ νωρίτερα. Όπως οι ενσωματωμένοι ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς. Με αυτό το «τρικ», αφενός επιτυγχάνεται ανεξάρτητη λειτουργία των μοτέρ ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε τροχού και αφετέρου δίδεται ελευθερία στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν, ενώ παράλληλα εξοικονομείται χώρος π.χ. για τις αποσκευές.

Advertisement
Advertisement

Οι ηλεκτροκινητήρες στο BladeGlider λαμβάνουν από μπαταρίες ιόντων λιθίου, τοποθετημένες κάτω και προς τα πίσω, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την οδική συμπεριφορά. Ένα αυτοκίνητο από το μέλλον δεν θα μπορούσε παρά να εκμεταλλευτεί την παρουσία πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακόνημα (CFRP), για μείωση του βάρους και ενίσχυση της ακαμψίας.