Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Πρεμιέρα για τα νέα Audi A8 και S8

  • NewsAuto.gr

Η Audi τράβηξε το σεντόνι και αποκάλυψε την ανανεωμένη ναυαρχίδα της. Το Α8 αναβαθμίστηκε για να αντιμετωπίσει τη νέα Mercedes S-Class και να προσφέρει υψηλά επίπεδα ποιότητας πολυτέλειας. Μαζί παρουσιάστηκαν επίσης το S8 αλλά και το Α8 L με το μακρύ μεταξόνιο, για άνεση που αντιστοιχεί σε μία λιμουζίνα.

Κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα στην εμφάνιση του ανανεωμένου Α8 είναι τα φώτα τεχνολογίας Matrix LED, τα οποία ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό και προσαρμόζουν το φωτισμό ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Το μήκος του Α8 δεν αλλάζει, παραμένοντας στα 5,14 m, με το μεταξόνιο στα 2,99 m. Η έκδοση Long προσθέτει επιπλέον 13 cm τόσο στο αμάξωμα όσο και στο μεταξόνιο.

Στη γερμανική αγορά το αυτοκίνητο θα φθάσει το Νοέμβριο, με τιμές από 74.500 ευρώ. Θα διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης και άλλους δύο πετρελαίου. Πρόκειται για τον 3.0 TFSI με 310 PS, τον V8 twin-turbo 4.0 TFSI με 435 PS, τον 3.0 TDI με 258 PS και τον 4.2 TDI, ισχύος 385 PS. Το Α8 4.0 TFSI με τετρακίνηση quattro χρειάζεται 4,5 sec για το 0-100. Η πιο οικονομική σε κατανάλωση έκδοση είναι αυτή με τον 3.0 TDI (5,9 lt/100 km και 155 g/km).[nggallery id=2921]

Το Α8 L φέρει τον W12 των 6,3 lt, ο οποίος εμφανίζει μέγιστη ισχύ 500 PS και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 11,7 lt/100 km. Το κορυφαίο σε επιδόσεις S8 φέρει τον 4.0 TFSI στην έκδοση με 520 PS και σύστημα Quattro. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται από στάση σε 4,2 sec και η μέση κατανάλωση είναι 10,1 lt/100 km.

Υπάρχει επίσης και υβριδική έκδοση, με τον 2.0 TFSI και ηλεκτρικό μοτέρ, τα οποία προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 245 PS. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου επιτρέπουν στο στο A8 Hybrid να καλύψει απόσταση 3 km (με ταχύτητα έως 100 km/h) με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.  Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, αυτή ορίζεται στα 6,3 lt/100 km (147 g. CO2 ανά km).

Στάνταρ κιβώτιο στο ανανεωμένο A8 είναι το 8τάχυτο tiptronic. Προαιρετικά (και στάνταρ στα S8 και A8 4.2 TDI) διατίθεται sport διαφορικό στον πίσω άξονα, για κατανομή της ροπής ανάμεσα στους τροχούς.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr