Menu
Τιμές αυτοκινήτων | NewsMoto newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Video: Παρουσιάστηκε επίσημα η S-Class Coupe Concept

  • NewsAuto.gr

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο έκλεψε τη παράσταση στη παρουσίαση του νέου «οπλοστασίου» της Mercedes-Benz στην ημέρα Τύπου της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Παραδοσιακά η γερμανική μάρκα έχει στη κορυφή της γκάμας της ένα μεγάλο κουπέ και η S-Class Coupe Concept αποτελεί προπομπό για αυτό, όσο κι αν τελικά θα διαφέρει όταν θα μπει στη γραμμή της παραγωγής.

Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.

Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω). Πίσω, λιτή αλλά σαγηνευτική, με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό όλα είναι φουτουριστικά, σε λευκό φόντο και με πρωτοποριακή αρχιτεκτονική στο πάνελ οργάνων. Οι οθόνες 12.3 ιντσών είναι οι αντίστοιχες με της απλής S-Class αλλά ακόμα λεπτότερες ενώ σε πολλά σημεία, συναντάμε τη χρήση αλουμινίου.
[nggallery id=2979]
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 BiTurbo κινητήρας 4663cc, απόδοσης 463 PS με τη μέγιστη τιμή ροπής να φτάνει τα 71.4 kgm. Το μεταξόνιο της S-Class Coupe Concept είναι 2945mm, το μήκος της 5050mm, το πλάτος 1958mm και το ύψος 1409mm.

Πλήρης και η τεχνολογική φαρέτρα, που περιλαμβάνει το σύστημα Intelligent Drive που χάρη σε δύο 3D κάμερες απεικονίζουν το οπτικό πεδίο μέχρι 50 μέτρα μπροστά από το όχημα, εντοπίζοντας θέσεις αλλά και κινήσεις αντικειμένων. Παράλληλα, ελέγχουν σε συνδυασμό με ραντάρ και σένσορες υπερήχων, την περιοχή γύρω από το όχημα σε απόσταση μέχρι μισού χιλιομέτρου! Όλα αυτά εκτός από το να ανεβάζουν κατακόρυφα τα επίπεδα ασφαλείας, συνεισφέρουν και σε τομείς όπως η λειτουργία της ανάρτησης. Αν το σύστημα «Road Surface Scan» εντοπίσει τυχόν ανωμαλίες, το σύστημα «Magic Body Control» αλλάζει ανάλογα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Όσο για την έκδοση παραγωγής, που είμαστε πολύ περίεργοι τι απ’ όλα τα παραπάνω θα κρατήσει, θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, στις αρχές του επόμενου έτους.

Δημοφιλή στο Protothema.gr