Menu
Τιμές αυτοκινήτων | NewsMoto newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 4 στο Μόναχο


Βρεθήκαμε στην πόλη της Γερμανίας για να οδηγήσουμε τη νέα BMW Σειρά 4 και συγκεκριμένα την έκδοση M440i xDrive των 374 ίππων.

Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe κυκλοφόρησε στους δημόσιους δρόμους και είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ισχυρή M440i xDrive στο Μόναχο.

Από το 2013 μέχρι και σήμερα, η BMW Σειρά 4 σημείωσε πωλήσεις 800.000 μονάδων με το μεγαλύτερο ποσοστό να έχει η Gran Coupe (τετράθυρη έκδοση).

Αναμφίβολα, αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα νέα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, λόγω της ιδιαίτερης εμφάνισης, γι’αυτό και θα ξεκινήσουμε από αυτό. Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, η BMW μεγαλώνει σε διαστάσεις τα “νεφρά” της μάσκας όλων των καινούργιων μοντέλων της, κάτι που εφάρμοσε πιστά και στη νέα BMW Σειρά 4.

Η -τραβηγμένη προς τα κάτω- γρίλια είναι ένα από τα στοιχεία της νέας 4άρας που αφενός πυροδοτεί αρκετά σχόλια, αφετέρου κάνει το σπορ coupe μοντέλο να ξεχωρίζει.

Μάλιστα, η Σειρά 4 είναι πολύ πιο ελκυστική από κοντά σε σχέση με τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Σε συζητήσεις μας με τους ανθρώπους της BMW, ο πρωταρχικός στόχος ήταν να διαφοροποιηθεί από τη Σειρά 3, μιας και μέχρι την προηγούμενη γενιά, δεν υπήρχαν αισθητικές διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα.

Διαθέτει λιτές γραμμές και δυναμικές αναλογίες με το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 128 mm, φτάνοντας συνολικά τα 4,77 μέτρα. Τα εντυπωσιακά εμπρός φανάρια φέρουν full-LED, τεχνολογία που τοποθετείται στάνταρ, ενώ τα Adaptive LED Headlights με BMW Laserlight διατίθενται προαιρετικά.

Ετοιμοπόλεμο εσωτερικό
Στο εσωτερικό επικρατεί η οδηγοκεντρική διάταξη του cockpit, το οποίο περιβάλλεται από υψηλής ποιότητας υλικά και προηγμένα συστήματα ψυχαγωγίας και άνεσης. Στην κατοχή μας είχαμε την έκδοση, όπου ο οδηγός έχει απέναντί του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, προσφέροντας αρκετό χώρο για την προβολή ενός αποσπάσματος του χάρτη πλοήγησης, εικονιδίων κατάστασης των συστημάτων υποστήριξης οδηγού ή 3D απεικόνισης της γύρω περιοχής. Ακόμα, η μεγάλη οθόνη αφής του infotainment 10,25 ιντσών λειτουργεί με το νέο λογισμικό BMW Operating System 7 και μπορεί να αντιληφθεί πολλές φωνητικές εντολές του οδηγού χάρη στο Intelligent Personal Assistant. Εντυπωσιάζει η τεράστια οθόνη που βρίσκεται μέσα στο παρμπρίζ (head-up display), η οποία προβάλλει πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση σε μία επιφάνεια αυξημένη κατά 70%!

Μηχανικά σύνολα
Από πλευράς βενζινοκινητήρων, η BMW Σειρά 4 με το 2λιτρο μοτέρ προσφέρεται σε δύο αποδόσεις: 184 ίππων και 258 ίππων, ενώ η M440i xDrive εφοδιάζεται με τον 3λιτρο turbo κινητήρα των 374 ίππων και 500 Nm ροπής. Ο τελευταίος, που είχαμε και στη διάθεσή μας, συνδυάζεται με ένα 48v ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σύστημα που προσφέρει στιγμιαία 11 ίππους επιπλέον (eBoost) και παράλληλα συνδράμει στη μείωση της κατανάλωσης (6,8 lt./100 km εργοστασιακή τιμή) και στους εκπεμπόμενους ρύπους CO2 (155 g/km). Η διαδικασία 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5 sec και η μέγιστη ταχύτητα είναι 250 km/h. Στο στρατόπεδο των diesel, υπάρχει ο 2λιτρος των 190 ίππων και 400 Nm ροπής, καθώς και ένας 3λιτρος με 286 και 340 ίππους και ροπή που φτάνει τα 700 Nm.

Από τη θέση του οδηγού
Πίσω από το τιμόνι της ισχυρής M440i xDrive αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο, που μπορεί να χαρακτηριστεί ως η μικρογραφία της Σειράς 8. Το πλαίσιο έχει μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ η αύξηση κατά 41 mm του μεταξονίου, καθώς και το κέντρο βάρος που έχει μειωθεί κατά 21 mm, χαρίζουν ακόμα πιο ευχάριστη αίσθηση στον δρόμο. Η BMW δεν έμεινε όμως μόνο εκεί. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε η δυνατή 4άρα να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση στο οδόστρωμα.

Ξεκινώντας από το πρόγραμμα Comfort, η Μ440i xDrive κυκλοφορεί “αθόρυβα” και διακριτικά ανάμεσα στην κίνηση της πόλης με συχνή χρήση του 48v mild hybrid συστήματος, ωστόσο στην επιλογή Sport, ο 6κύλινδρος κινητήρας και η εξάτμιση ξεκινούν ένα ευχάριστο ντουέτο με τη μελωδία να συναρπάζει τόσο, που η άνευ ορίου Autobahn να είναι το μόνο σημείο “ξεσπάσματός”. Φυσικά, οι φιδίσιες ορεινές διαδρομές της Γερμανίας μεταμορφώνουν την σπορ 4άρα σε… αγωνιστικό αυτοκίνητο, χωρίς όμως να θυσιάσει καθόλου η άνεση. Σε περίπτωση που προσπαθήσετε να ξεφύγετε από τα όρια, τα ηλεκτρονικά συστήματα σας επαναφέρουν στην τάξη με το ESP να επεμβαίνει με εντυπωσιακά διακριτικό τρόπο. Η ιδανική αναλογία κατανομή βάρους 50:50 κάνει μεν το αυτοκίνητο απόλυτο, αλλά προκαλεί τον οδηγό σε παιχίδια με την ουρά.

Target Group
Η νέα BMW Σειρά 4 διαφοροποιείται πλέον από τη Σειρά 3, όχι μόνο εμφανισιακά, αλλά και ως προς τον χαρακτήρα. Η νέα 4άρα φέρει σπορ στοιχεία από την απλή έκδοση μέχρι και την πιο ισχυρή και δεν θα ταιριάξει σε έναν οικογενειάρχη με δύο παιδιά, παρά τα 440 λίτρα χώρο αποσκευών. Είναι πιο επικεντρωμένη στη δυναμική οδηγική απόλαυση, κάτι που γίνεται αισθητό μόλις από τα πρώτα μέτρα. Η νέα BMW Σειρά 4 είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα με τιμή εκκίνησης τα 57.935 ευρώ. Για τους πιο… ανήσυχους, η Μ440i xDrive ξεκινάει από τα 77.397 ευρώ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr