Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρεμιέρα στη Γενεύη για το νέο Aygo (video)

Ελλάδα 13:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρεμιέρα στη Γενεύη για το νέο Aygo (video)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρεμιέρα στη Γενεύη για το νέο Aygo (video)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το είδατε κι αυτό πρώτα στις σελίδες του NewsAuto, ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψουμε όλα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και να δείξουμε την ιστορία της δημιουργίας του!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

O λόγος για το νέο Aygo, που κάνει πρεμιέρα στο περίπτερο της Toyota στο 84ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το μικρό πόλης της ιαπωνικής μάρκας, μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα «αδερφάκια» του, το Peugeot 108 και το Citroen C1.

Εφοδιάζεται με τον βραβευμένο 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.0 lt VVT-I που αποδίδει 69 PS, κάνει τα 0-100 σε 14.2sec, έχει τελική ταχύτητα στα 160 km/h, με την κατανάλωση στη έκδοση Eco να είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή στα 3.9 lt/100 km. Σε αυτή, οι εκπομπές ρύπων είναι στα μόλις 88 g/km! Όμως ακόμα και στις απλές εκδόσεις (με χειροκίνητο κιβώτιο ή x-shift), οι ρύποι παραμένουν κατά από το ελληνικό όριο απαλλαγής καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Advertisement
Advertisement

Όπως σας είχαμε προϊδεάσει παρουσιάζοντας τα πρώτα teaser του νέου Aygo, οι σχεδιαστές της Toyota αποφάσισαν να γίνουν λίγο πιο τολμηροί στη δεύτερη γενιά του. Χαρακτηριστική η μαύρη επιφάνεια σε σχήμα «X» που δεσπόζει στο πρόσθιο μέρος, ενώνοντας τη μάσκα με τον προφυλακτήρα και απλώνεται μέχρι τους καθρέφτες. Επιπρόσθετο στοιχείο στο «πρόσωπο» του νέου Aygo, είναι και τα φώτα ημέρας LED που συνδυάζονται με προβολείς αλογόνου.

Όπως και το video teaser που σας είχαμε παρουσιάσει στις 21 Φεβρουαρίου, έτσι και αυτό το αναλυτικό video περιλαμβάνει δηλώσεις του David Terai. Ο επικεφαλής μηχανολόγος της Toyota λέει για το νέο εκπρόσωπο της μάρκας στο A-Segment: «Ήθελα να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει με Ιαπωνικό τρόπο αλλά να εναρμονίζεται και με το πνεύμα των Ευρωπαίων. Οι άνθρωποι θέλουν να διαφέρουν. Να εκφράζονται. Να είναι ανεξάρτητοι. Να έχουν περισσότερες επιλογές. Έπρεπε λοιπόν να σχεδιάσουμε ένα αυτοκίνητο που να είναι διασκεδαστικό. Είτε στην κίνηση της Ρώμης, είτε στις υψηλές ταχύτητες στους γερμανικούς δρόμους. Έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα αυτοκίνητο, που μόνο Ιάπωνες μπορούν να δημιουργήσουν. Ήθελα λοιπόν να δώσω περισσότερη ελευθερία στους σχεδιαστές μας, να κερδίσουμε από τη γνώση και τη φαντασία τους, ώστε να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς καινούριο. Ευχάριστο σε σχεδιασμό, αίσθηση στο δρόμο, τεχνολογία».
[nggallery id=3192]
Τη δική του οπτική γωνία γύρω από το νέο Aygo, παρουσιάζει και ο επικεφαλής σχεδιαστής της Toyota, Nobuo Nakamura: «Όταν ένας πελάτης θέλει να εκφράσει την προσωπικότητά του μέσω του αυτοκινήτου του, δεν θα πρέπει να έχει να διαλέξει μόνο από πεπατημένες αλλά και από νέες επιλογές, ώστε να πει με τον τρόπο του: “Αυτό είναι το προσωπικό στιλ που θέλω να εκφράσω”. Εξ αρχής, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο όπου οι εξατομικευμένες αλλαγές στην εικόνα του, να είναι εφικτές. Χρησιμοποιούμε τη φιλοσοφία “J-Factor”, όπου συνδυάζεις δύο διαφορετικά πράγματα για να δημιουργήσεις κάτι εντελώς καινούριο. Θέλουμε κάθε σχέδιο μας, κάθε πρωτότυπο, να έχει “παιχνιδιάρικη” διάθεση. Να κερδίσει τους ευρωπαίους, φωνάζοντας πως είναι ιαπωνικό αυτοκίνητο. Πως είναι Toyota».

Το νέο Aygo είναι κατά mm χαμηλότερο βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική του απόδοση και κατά 8 mm φαρδύτερο. Έχει μήκος 3455mm, πλάτος 1615mm και ύψος 1460mm.

Advertisement

Αλλαγή φιλοσοφίας έχουμε όμως και στο εσωτερικό του νέου Aygo. Παρότι το μεταξόνιο δεν μεταβλήθηκε (2340mm),οι χώροι στη καμπίνα αυξήθηκαν. Το ίδιο και ο χώρος αποσκευών που κέρδισε 29 lt, φτάνοντας τα 168. Ο εξοπλισμός είναι εναρμονισμένος στα θέλω νεαρής ηλικίας αγοραστών, με την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών «X-Touch» να κλέβει την παράσταση ενώ στην τεχνολογική φαρέτρα συναντάμε σειρά συστημάτων ασφαλείας όπως ABS, EBD, VSC (vehicle stability control), καθίσματα Isofix, αερόσακους τύπου κουρτίνας, αισθητήρες απώλειας πίεσης ελαστικών, περιοριστή ταχύτητας, Hill Assist κ.α.