Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Με νέους κινητήρες TSI EVO το Volkswagen Golf

  • Panos Seitanidis

Ντεμπούτο στην ελληνική αγορά πραγματοποιεί το Golf με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 TSI EVO της Volkswagen! Θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις, 130 και 150 PS!

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον ‘Κύκλο Miller’ με σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του εν λόγω κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που καθρεφτίζεται στις μέγιστες αποδόσεις ροπής.

Συγκεκριμένα στα 20.4 kgm από τις 1.400 rpm στον 1.5 TSI EVO 130 PS και στα 25.5 kgm από τις 1.500 rpm στον 1.5 TSI EVO 150 PS. Επιδόσεις που σύμφωνα με τον κατασκευαστή συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 που ορίζονται ως εξής:

1.5 TSI EVO BlueMotion 130 PS ACT
Μέση κατανάλωση 4.8l/100 km και εκπομπές CO2 110g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h

1.5 TSI EVO 150 PS ACT
Μέση κατανάλωση 5,0l/100 km και εκπομπές CO2 114g/km
Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 km/h

vw-golf-2017-j640

Στο τέταρτης γενιάς σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail, η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.

Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130P S με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130 km/h) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125 PS). Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του οχήματος.

vw-golf-2017-i640

Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 km/h και από 1.400 έως 4.000 rpm σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η μονάδα ψύξης του συνόλου αυτού, λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται έτσι ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.

vw-golf-2017-h640

Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.

Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων. Με την προσθήκη αυτών, διευρύνεται και η γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI που εφοδιάζουν το νέο Golf. Συγκεκριμένα διαμορφώνεται ως εξής:
– 1.0 TSI 85 PS (Ροπή 175Nm/2.000 -3.000 rp,)
– 1.0 TSI 110 PS (Ροπή 20.4 kgm/2.000 -3.500 rpm)
– 1.5 TSI EVO BlueMotion 130 PS ACT (Ροπή 20.4 kgm/1.400-4.000 rpm)
– 1.5 TSI EVO 150 PS ACT (Ροπή 25.5 kgm/1.500-3.500 rpm)

Οι νέοι 1.5 TSI EVO είναι άμεσα διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά με τιμή από 20.900€.

Δημοφιλή στο Protothema.gr