Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέο Ford Kuga με ήπια, Plug-In και πλήρη υβριδική τεχνολογία

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Στο πλαίσιο της εκδήλωση GoFurther που έλαβε χώρα στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, η Ford αποκάλυψε μεταξύ άλλων τη νέα γενιά του δημοφιλούς SUV, του Kuga.

Και πιστή στη δέσμευση που θέλει όλα της τα μοντέλα να έχουν και μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, φέρνει στο προσκήνιο την προηγμένη γκάμα ‘Ford Hybrid’, η οποία σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο για την εταιρεία του ‘Μπλε Οβάλ’.

Η ενδιαφέρουσα και κομψή σε αισθητική νέα οικογένεια Kuga, που διαθέτει premium αναλογίες που βελτιώνουν τα επίπεδα ευρυχωρίας και άνεσης, αναμένεται να συνεχίσει την έως τώρα επιτυχημένη πορεία του μοντέλου που είναι το καλύτερο σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη και το No.3 μοντέλο της μάρκας στην περιοχή, μετά τα Fiesta και Focus. Μόνο 2018, πουλήθηκαν 153.800 κομμάτια!

Το πιο “ηλεκτροκίνητο“ μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, το προηγμένο Kuga Titanium, το σπορ Kuga ST‑Line και το πολυτελές Kuga Vignale θα διατίθενται με μία προηγμένη γκάμα υβριδικών κινητήριων συνόλων που έρχονται να εξασφαλίσουν ελκυστικές για την κατηγορία τιμές κατανάλωσης.

Η σειρά περιλαμβάνει τις εκδόσεις Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid (ήπιο υβριδικό) and Kuga Hybrid (πλήρες υβριδικό), σε συνδυασμό με τους κινητήρες της Ford, 2.0L EcoBlue diesel, 1.5L EcoBlue diesel και 1.5L EcoBoost βενζίνης, και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων.

Το νέο Kuga προσφέρει ακόμα περισσότερα πρακτικά χαρακτηριστικά άνεσης, καθώς και τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού και συνδεσιμότητας. Ανάμεσα σε αυτές είναι το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και το σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford, που υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8”. To premium B&O Sound System υπόσχεται μία εμπειρία ήχου υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά υιοθετείται ένας φιλικός στο χρήστη και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων LCD 12,3’’ που ξεχωρίζει για την πιστή αποτύπωση των χρωμάτων του.

Νέες τεχνολογίες Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν τους οδηγούς να κινούνται στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης και στον αυτοκινητόδρομο με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ ο προληπτικός φωτισμός στροφών και ο φωτισμός που βασίζεται στην οδική σήμανση διευκολύνουν την οδήγηση στο σκοτάδι. Η τεχνολογία Head-up display βοηθά τους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο, ενώ το Active Park Assist 2 επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης, πιέζοντας ένα διακόπτη.

Το νέο Kuga είναι το πρώτο SUV που βασίζεται στη νέα, παγκόσμια πλατφόρμα C2 της Ford, η οποία υποστηρίζει τη βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος που συμβάλει στην καλύτερη απόδοση και μειώνει το βάρος έναντι των απερχόμενων μοντέλων έως και 90 kg – συγκρίνοντας εκδόσεις με αντίστοιχους κινητήρες. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για βελτιωμένη αντοχή στις συγκρούσεις. Την ίδια στιγμή, το δάπεδο C2 προσφέρει 10% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία για αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά και πολιτισμένη λειτουργία εξασφαλίζοντας παράλληλα περισσότερο εσωτερικό χώρο στο εσωτερικό.

 

 

Το νέο Kuga λανσάρει μία νέα, πιο ανάγλυφη και απέριττη εξωτερική σχεδίαση. Η αεροδυναμική σιλουέτα περιλαμβάνει ένα μακρύτερο μεταξόνιο που δημιουργεί στο όχημα με μεγαλύτερο αποτύπωμα στο δρόμο, προς όφελος της οδηγικής άνεσης και της ευστάθειας. Άλλα χαρακτηριστικά της σχεδίασης του νέου Ford Kuga είναι το μακρύτερο καπό, το πιο κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και η χαμηλότερη γραμμή της οροφής. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα αυτοκίνητο πιο δυναμικό, πιο ευέλικτο και πιο ικανό από ποτέ.

H γκάμα κινητήριων συνόλων
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση ότι κάθε μοντέλο Ford από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, το νέο Kuga καθίσταται το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα προσφέρεται με plug-in υβριδική, ήπια υβριδική και πλήρη υβριδική τεχνολογία κίνησης.

 

 

Kuga Plug-In Hybrid
Διαθέσιμο από το λανσάρισμα, το νέο Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει την αυτονομία και την ελευθερία κινήσεων που παρέχει ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με την απόδοση και τη αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh. Η μέγιστη απόδοση του προηγμένου συστήματος κίνησης του νέου Kuga Plug-In Hybrid ανέρχεται στους 225 ίππους. Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Ford στην Ευρώπη που προσφέρει αυτονομία πάνω από 50 km αμιγώς με ηλεκτροκίνηση, εκτιμάται ότι θα έχει κατανάλωση από 1,2 l/100 km με εκπομπές CO2 29 g/km. Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης που βρίσκεται στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Υπολογίζεται ότι μία πλήρης φόρτιση από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε περίπου 4 ώρες. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει σε EV Auto mode συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Kuga EcoBlue Hybrid
Το νέο Kuga EcoBlue Hybrid αναβαθμίζει τον 2.0L EcoBlue diesel των 150 ίππων για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Με το σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλοντας στις προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από 132 g/km και κατανάλωσης από 5,0 l/100 km.

Kuga Hybrid
Το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύτσημα κατανομής της ροπής. Το Kuga Hybrid θα διατίθεται το 2020 με κίνηση στους εμπρός (FWD) ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive, με προβλεπόμενες τιμές εκπομπών CO2 130 g/km και κατανάλωσης 5,6 l/100 km.

Οι αγοραστές του νέου Kuga μπορούν επίσης να επιλέξουν από μία προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης Ford EcoBoost και Ford EcoBlue diesel με βελτιστοποιημένη ισχύ και πολιτισμένη λειτουργία, που συμμορφώνονται με τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6, όπως υπολογίστηκαν με τη διαδικασία World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP). Οι κινητήρες υποστηρίζονται στάνταρ από λειτουργία Auto Start-Stop για μειωμένο λειτουργικό κόστος και κιβώτια ταχυτήτων που περιλαμβάνουν ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων και το νέο οκτατάχυτο αυτόματο της Ford.

Το νέο Kuga προσφέρεται σε 12 χρώματα, μεταξύ των οποίων οι νέες μεταλλικές αποχρώσεις Diffused Silver και Sedona Orange. Το Blue Panther, ένα νέο φινίρισμα που διατίθεται αποκλειστικά με μοντέλα Vignale, προστίθεται στις premium βαφές τριών στρωμάτων Lucid Red και Star White pearl.

Πρόκειται για την τρίτη γενιά του μεσαίου SUV της Ford για τους Ευρωπαίους πελάτες και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008. Από τότε, η μάρκα έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο Kuga στην Ευρώπη.

Δημοφιλή στο Protothema.gr