Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Η νέα αγωνιστική Mustang GT4 «τάραξε» τη SEMA

Ελλάδα 5:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η νέα αγωνιστική Mustang GT4 «τάραξε» τη SEMA

ΑΓΩΝΕΣ

Η νέα αγωνιστική Mustang GT4 «τάραξε» τη SEMA

ΑΓΩΝΕΣ

Ανάμεσα στα πολλά «θηρία» που παρουσιάζονται στη SEMA 2016, την μεγάλη έκθεση για την βελτίωση που διεξάγεται στο Λας Βέγκας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ξεχώρισε η νέα Ford Mustang GT4.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)

Σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire SportsCar Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.

«Καθώς η Mustang συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στις παγκόσμιες αγορές, ανάλογη στρατηγική ακολουθούμε και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Mustang GT4 είναι εξοπλισμένη για να τρέχει και να κερδίζει στις πίστες όλου του κόσμου, και προβλέπουμε ότι θα γίνει το ίδιο δημοφιλής στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το μοντέλο παραγωγής αντίστοιχα μεταξύ των καταναλωτών», εξήγησε ο David Pericak, διευθυντής της Ford Performance.

Advertisement
Advertisement

Mustang-GT4-c640

Η Mustang GT4 φορά τον ατμοσφαιρικό, αγωνιστικό κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2L V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Αυτός εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines. Συνεργάζεται με χαμηλού βάρους εξατάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι ενώ κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.

Τα χαρακτηριστικά πλαισίου της Mustang GT4 συνοψίζονται στα εξής:
– Αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV™) της Multimatic για προηγμένη προβλεψιμότητα, ακρίβεια, σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο του οχήματος
– Πίσω βραχίονες βάσης με κυλινδρικά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω της Multimatic
– Σφυρήλατες ζάντες 18” x 11” της Forgeline
– Δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo

Advertisement

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Mustang GT4 περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, αεριζόμενο καπό, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη.

Mustang-GT4-b640

Advertisement

Στο εσωτερικό, η Mustang GT4 φέρει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.