Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η οριστική μορφή του Toyota με κυψέλες καυσίμου

Ελλάδα 13:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η οριστική μορφή του Toyota με κυψέλες καυσίμου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η οριστική μορφή του Toyota με κυψέλες καυσίμου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το καλοκαίρι του 2015 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το ιαπωνικό sedan με καύσιμο το υδρογόνο. Θα έχει προηγηθεί τον Απρίλιο η Ιαπωνία, όπου η τιμή του ορίστηκε στα 7 εκατ. γιεν (περίπου 50.000 ευρώ). Το κόστος αγοράς του Toyota Fuel Cell Sedan στις ευρωπαϊκές χώρες και τη Βόρεια Αμερική θα καθοριστεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Οι Ιάπωνες αποκάλυψαν λοιπόν την εικόνα της έκδοσης παραγωγής, η οποία διατηρεί αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλο που είχε παρουσιαστεί πέρσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Πλησιάζοντας προς το λανσάρισμα του Fuel Cell Sedan στην Ευρώπη θα γίνουν γνωστά τα οριστικά τεχνικά χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για τις πωλήσεις του. Οι τελευταίες εξαρτώνται βέβαια σε μεγάλο βαθμό από το δίκτυο κάθε χώρας σε πρατήρια υδρογόνου.

«Στην Ευρώπη θα κινηθούμε πιο αργούς ρυθμούς όσον αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λανσάροντάς το σταδιακά σε επιλεγμένες αγορές. Είμαστε πεπεισμένοι όμως ότι η κίνηση με καύσιμο το υδρογόνο θα αρχίσει να γίνεται δημοφιλής», σχολίασε ο Karl Schlicht, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Ευρώπης.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο FCV έχει μήκος 4,87 m και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες. Το πλάτος του φθάνει το 1,81 m και το ύψος το 1,53 m (το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,78 m). Η ισχύς του κινητήρα ξεπερνά τα 136 PS. Ως αυτοκίνητο με καύσιμο το υδρογόνο, εκπέμπει στο περιβάλλον μόνο νερό. Με γεμάτες τις δεξαμενές του, θα μπορεί να παρέχει επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για ένα νοικοκυριό επί μία εβδομάδα, σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος.

Πατώντας ΕΔΩ μπορείτε να δείτε το video που επεξηγεί όλη την τεχνολογία του Toyota Fuel Cell Sedan.