Η «εξωφρενική» McLaren P1 GTR με τα 1.000 PS!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΗ «εξωφρενική» McLaren P1 GTR με τα 1.000 PS!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΤην τελική μορφή της κορυφαίας P1, που προορίζεται για αποκλειστική χρήση εντός πίστας, παρουσιάζει η McLaren ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο συνδυασμός κίτρινου-πράσινου αποτίει φόρο τιμής στην McLaren F1 GTR, η οποία συμμετείχε πριν από 20 χρόνια στις 24 Ώρες του Μαν. Μάλιστα το αυτοκίνητο με τον αριθμό 51 (και την τριάδα οδηγών Derek Bell, Justin Belle, Andy Wallace) κατέλαβε τότε την 3η θέση.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
WHAT CAR
Η McLaren δημιούργησε την P1 GTR ως απάντηση στη Ferrari FXX-K. Με την ισχύ του υβριδικού συστήματος (3.8 V8 + ηλεκτρικό μοτέρ) αυξημένη από τα 916 στα 1.000 PS, το βάρος χαμηλότερο κατά 50 kg και την κάθετη δύναμη κατά 10% μεγαλύτερη (στα 660 kg σε ταχύτητα 240 km/h), η GTR είναι ξεκάθαρα πιο γρήγορη από την P1 με άδεια χρήσης στους δημόσιους δρόμους. Η πίσω αεροτομή είναι σταθερή, σε αντίθεση με τη ρυθμιζόμενη της… απλής McLaren.
Το εμπρός μετατρόχιο είναι κατά 80 mm πιο φαρδύ από αυτό της P1, ενώ το αμάξωμα κάθεται κατά 50 mm πιο χαμηλά. Οι αγωνιστικοί τροχοί των 19 ιντσών κάθονται σε slick ελαστικά της Pirelli. Το λεπτό παρμπρίζ της πολιτικής έκδοσης έχει διατηρηθεί στην GTR, όμως τα πλαϊνά παράθυρα είναι πολυκαρμπονικά, αγωνιστικών προδιαγραφών. Για μείωση του βάρους αλλά και ταυτόχρονα αύξηση της παθητικής ασφάλειας έχει χρησιμοποιηθεί ανθρακόνημα στην οροφή και το κάλυμμα του χώρου του κινητήρα.
Όσοι αγοράσουν την P1 GTR θα έχουν την ευκαιρία να την οδηγήσουν αρχικά στον προσομοιωτή. Θα δημιουργηθεί αγωνιστικό κάθισμα αποκλειστικά για τις δικές τους αναλογίες, ενώ σε συνεργασία με την McLaren θα επιλέξουν τα χρώματα του δικού τους αυτοκινήτου. Οι πρώτες δοκιμές σε πίστα θα γίνουν στο Σίλβερστον, πριν αρχίσει το αγωνιστικό πρόγραμμα στη Βαρκελώνη.