Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η αποδοτική γκάμα κινητήρων του Renault Captur

  • newsautoteam

Σε μία κατηγορία που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, το Renault Captur επανέρχεται, εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του στο οποίο οφείλει την επιτυχία του.

Το δημοφιλές μοντέλο της γαλλικής μάρκας είναι αναβαθμισμένο χάρη στις εξαιρετικά μοντέρνες SUV αναλογίες του, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον δυναμικό και αθλητικό του χαρακτήρα.

Παράλληλα, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα του, προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά θα είναι διαθέσιμο και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in!

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τα κινητήρια σύνολα του Captur δεύτερης γενιάς, μαζί με τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά τους. Ξεκινώντας από τους κινητήρες βενζίνης που είναι δύο, ένας 1000άρης και ένας 1300άρης που όμως προσφέρεται σε δύο εκδόσεις.

1.0 TCe 100 – Εισαγωγή σε μία νέα γκάμα κινητήρων
Το νέο Captur είναι το δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το νέο Clio, που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe. Με απόδοση 100 ίππων και 160 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς κάνει το Captur ένα πολυτάλαντο SUV για οδήγηση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ όντας στη βάση της γκάμας, προσφέρεται έναντι 16.880 ευρώ στο επίπεδο εξοπλισμού Authentic.

1.3 TCe 130 FAP – Συνδυάζει το δυναμισμό και την οικονομία
Ο σύγχρονος κινητήρας Energy 1.3 TCe FAP με απόδοση 130 ίππων και 240Nm ροπής, τοποθετείται και στο νέο Captur, έχοντας αποδίξει την αξιοπιστία και τα προτερήματά του εξοπλίζοντας και την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, αλλά και σε πολλά άλλα μέλη της γκάμας της Renault. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι. Εκεί οι τιμές απόκτησης ξεκινούν από τις 20.800 ευρώ.

1.3 TCe 155 FAP – Η υπέρτατη οδηγική απόλαυση
Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και στην έκδοση των 155 ίππων με 270 Nm ροπής, που απευθύνεται σε εκείνους που επιθυμούν να εκμεταλλευθούν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Captur. Η εμπειρία οδήγησης παρουσιάζεται βελτιωμένη χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι. Προσφέρεται μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού Initiale Paris με τιμή απόκτησης στα 32.880 ευρώ.

Στο μέτωπο του diesel, η Renault εφοδιάζει το Captur δεύτερης γενιάς με έναν dCi κινητήρα σε δύο εκδόσεις απόδοσης, με εφαλτήριο τα 19.550 ευρώ.

1.5 Blue dCi 95 & 115 – Κινητήρες τελευταίας γενιάς για περισσότερη οικονομία
Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR). Διατίθεται σε δύο παραλλαγές, προσαρμοσμένες για χρήση εντός και εκτός πόλης: με 95 ίππους / 240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους / 260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Παράλληλα, από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα, η γαλλική εταιρεία προσφέρει το νέο Captur και με κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου (LPG). Είναι διαθέσιμος σε τρία επίπεδα εξοπλισμού με τιμές απόκτησης που ξεκινούν από τις 17.680 ευρώ.

1.0 TCe 100 LPG
Ο νέος 3κύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG, διπλού καυσίμου, καταναλώνει βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. χαρακτηριστικό που τον καθιστά ικανό για ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης). Η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης είναι μία διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοχος της εν λόγω έκδοσης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος, που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Renault. Ο turbo κινητήρας βενζίνης TCe 100 LPG είναι σχεδιασμένος από την αρχή για να δουλεύει και με LPG. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών. Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως η Renault προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών σε όλες τις εκδόσεις του νέου Captur που καίνε υγραέριο, που συνδυάζεται με παροχή 3 ετών δωρεάν οδικής βοήθειας.

Όμως η Renault εναρμονίζεται και με τις αλλαγές στην αυτοκίνηση, προσφέροντας το δημοφιλές της SUV και σε υβριδική έκδοση, με επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης!

E-TECH plug-in
Μέσα στο 2020, το Captur θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα, που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό. Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το All-new CAPTUR μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη).

Το Captur E-TECH Plug-in διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης.

Σε μικτές συνθήκες, το Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Κοινώς, η γκάμα του νέου Renault Captur καλύπτει κάθε θέλω, κάθε ανάγκη, κάθε τεχνολογία. Εσείς απλά πρέπει να διαλέξετε το κινητήριο σύνολο που σας ταιριάζει.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto