Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Gladiator: “Πάτησε” Ευρώπη το pick-up της Jeep

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Το Jeep Gladiator βασίζεται στο Jeep Wrangler, επωφελούμενο από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες τετρακίνησης. Διατίθεται σε 3 εκδόσεις αμαξώματος, ισάριθμες εξοπλισμού και ενσωματώνει προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.

Μετά από 28 χρόνια αποχής, η Jeep επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των pick-up, μέσω του λανσαρίσματος του ολοκαίνουριου Gladiator. Το μοντέλο καταφτάνει προσφερόμενο σε δύο συν μία εκδόσεις εξοπλισμού, δυναμικά συστήματα, υψηλά επίπεδα πρακτικότητας, σύγχρονες τεχνολογίες και αποδοτικούς, ισχυρούς κινητήρες.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία, το μοντέλο θα προσφέρεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Sport και Overland, όπως επίσης και σε μια έκδοση λανσαρίσματος (Launch Edition), διατιθέμενη, αρχικά, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.

Παράλληλα, θα είναι διπλοκάμπινο με μια 100% ατσάλινη καρότσα των 153 εκατοστών, ενώ θα προσφέρεται σε τρεις (3) εκδόσεις αμαξώματος: Με σκληρή οροφή, μαλακή οροφή (soft top), αλλά και χωρίς οροφή.

Πηγή τροφοδότησης όλων των εκδόσεων θα συνιστά ένας 3λιτρος V6 MultiJet ντίζελ κινητήρας (Euro 6D), ο οποίος θα αποδίδει 264 ίππους και 600 Nm ροπής, ενώ θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο. Σημειώνεται πως στις εκτός Ευρώπης και Μέσης Ανατολής αγορές, το Gladiator θα προσφέρεται και με έναν Pentastar V6 βενζινοκινητήρα των 3,6 λίτρων.

Όπως αναφέρει η Jeep, το μοντέλο, το οποίο βασίζεται στο Wrangler, συνιστά το ισχυρότερο pick-up όχημα που έχει κατασκευάσει. Ο εν λόγω ισχυρισμός απορρέει από την πληθώρα σύγχρονων ενσωματωμένων off-road τεχνολογιών, όπως είναι το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Selec Trac με βοηθητικό κιβώτιο δύο ταχυτήτων (low ratio 2.72:1), ενώ ενσωματώνονται άξονες (εμπρός και πίσω) Dana 44 τρίτης γενιάς.

Επιπροσθέτως, το Gladiator επωφελείται από εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, αποκόλλησης και αναχώρησης, όπως και από πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σημειώνεται πως το μοντέλο φέρει την “πιστοποίηση” Trail Rated”, η οποία υπογραμμίζει τις off-road δυνατότητές του.

Στα highlight του Gladiator περιλαμβάνεται μια μπροστινή κάμερα που θα προσφέρει «εικόνα» στον οδηγό για τα προπορευόμενα εμπόδια, ένα state of the art ηχοσύστημα της Alpine με subwoofer και φορητό wireless ηχείο, το οποίο είναι αδιάβροχο.

Ο οδηγός θα λαμβάνει ενημέρωση από μια οθόνη είτε των 7.0 είτε των 8,4 ιντσών η οποία θα απεικονίζει όλες τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων Uconnect 4ης γενιάς (συμβατό με συσκευές Apple και Android).

Σημειώνεται, τέλος, πως -μεταξύ άλλων- το μοντέλο θα ενσωματώνει κάμερα οπισθοπορείας ParkView με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, σύστημα Rear Cross-Path Detection (ανίχνευση κάθετης διέλευσης στο πίσω μέρος), ανίχνευση τυφλού σημείου, Forward Collision Warning με αυτόνομο φρενάρισμα και Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop.

Το Jeep Gladiator είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η άφιξή του στις αντιπροσωπείες είναι προγραμματισμένη για το προσεχές διάστημα.

Διαβάστε επίσης:

Render: Έτσι θα μπορφούσε να είναι το Jeep Grand Wagoneer

Το Jeep Rubicon 392 είναι το ακριβότερο Wrangler που έχει παραχθεί

Η Brennero είναι το ηλεκτρικό crossover της Alfa Romeo

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr