Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Η AMG GT και σε roadster με 557 ίππους!

Ελλάδα 19:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Η AMG GT και σε roadster με 557 ίππους!

ΝΕΑ

Επίσημο: Η AMG GT και σε roadster με 557 ίππους!

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz έριξε άπλετο φως στην ανοικτή έκδοση του supercar της και πλέον παρουσιάζεται ενώπιον μας με πάσα μεγαλοπρέπεια η AMG GT Roadster. Διαθέσιμο με υφασμάτινη οροφή και σε δύο εκδόσεις ισχύος του 4λιτρου V8 με διπλά turbo, το νέο «καμάρι» της Mercedes-AMG θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία των σπορ roadster.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Η βασική έκδοση, αν μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε έτσι, ονομάζεται AMG GT Roadster και εφοδιάζεται με τον V8 biturbo που αποδίδει 476 PS. Ο κινητήρας της κορυφαίας GT C Roadster φθάνει σε ισχύ τους 557 ίππους και σε ροπή τα 69,3 kgm. Και τα δύο μοντέλα είναι βέβαια πισωκίνητα, με τη μετάδοση να αναλαμβάνει το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της AMG.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-AMG GT Roadster εμφανίζει αναλογία κιλών/ίππων 3,35 ενώ η GT C κάτω από 3 kg/PS (2,98). Η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι αστραπιαία και στις δύο περιπτώσεις, διαρκώντας μόλις 4 και 3,7 sec αντίστοιχα (τελική ταχύτητα 302 και 316 km/h). Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει σε 11 sec, διαδικασία που μπορεί να γίνει και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 50 km/h.

Πέρα από την εμφάνιση με τους μεγαλύτερους τροχούς και το πιο φουσκωμένο body kit της GT C, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εντοπίζονται επίσης στο πίσω διαφορικό (μηχανικό στην AMG GT Roadster και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στην GT C, το οποίο δανείζεται από την σκληροπυρηνική GT R), στην ανάρτηση (AMG Sport στην πρώτη περίπτωση και AMG Ride Control με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στη δεύτερη) και στο επιπλέον πρόγραμμα Race του συστήματος μετάδοσης για χρήση στην πίστα.

Advertisement