Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Ιδού το ID.3, το ηλεκτρικό μικρομεσαίο της Volkswagen – Πόσο κοστίζει;

Ελλάδα 9:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιδού το ID.3, το ηλεκτρικό μικρομεσαίο της Volkswagen – Πόσο κοστίζει;

Mobility

Ιδού το ID.3, το ηλεκτρικό μικρομεσαίο της Volkswagen – Πόσο κοστίζει;

Mobility

Η Volkswagen αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3, στο πλαίσιο της εκδήλωσης της στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Advertisement
Advertisement

Μία φαντασμαγορική βραδιά με πολλούς καλεσμένους και το newsAuto να εκπροσωπείται από τον Τάκη Τρακουσέλλη. Μία βραδιά στην οποία παρουσιάστηκαν επίσης το νέο λογότυπο αλλά και το νέο ηχητικό λογότυπα της μάρκας.

Από τη σκηνή παρέλασαν όλα τα πρωτότυπα της σειράς ID, τα οποία την τελευταία τριετία προετοίμαζαν το έδαφος για αυτή τη βραδιά. Και μετά από αυτά, ανέβηκε στη σκηνή ο Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Volkswagen Group, Herbert Diess, που ήταν και αυτός που προλόγισε το πολυαναμενόμενο μοντέλο.

To μοντέλο με το οποίο ξεκινά το τρίτο «νέο» κεφάλαιο της Volkswagen, μετά τα Beetle και Golf. Τη σιλουέτα του την είχαμε δει λίγο-πολύ παρά το χρωματικό καμουφλάζ με το οποίο εμφανίστηκε στα τελευταία teasers. Και πράγματι, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο που δεν «ξενίζει» στο μάτι, δεν διαφοροποιείται τόσο από τη γνώστη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Αλλά ταυτόχρονα είναι και τόσο φρέσκο, τόσο καθαρό σε σχεδιασμό. Με «καθαρό» πρόσθιο μέρος που έχει το λογότυπο στο κέντρο, με πολύ λεπτή γραμμή εκεί που συνδέει με μία λωρίδα τα φωτιστικά σώματα.

Advertisement

Ιδιαίτερο είναι το κάτω μέρος του «προσώπου», με την χαρακτηριστική υπογραφή «honeycomb» που θα έχουν τα μοντέλα της οικογένειας ID. Έντονη είναι η κλίση του παρμπρίζ ενώ ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η διχρωμία, με το μαύρο χρώμα να επεκτείνεται από την οροφή, στην πίσω θύρα.

Advertisement

To εσωτερικό είναι επίσης καινοτόμο. Το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους εξασφαλίζουν επιπλέον χώρο στην καμπίνα ενώ ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι μινιμάλ. Πίσω από το πολυχρηστικό τιμόνι με τους διακόπτες αφής, βρίσκεται μία μικρή ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει τον πίνακα οργάνων και επιπλέον πληροφορίες.

Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 10 ιντσών που παρέχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για τις λειτουργίες του οχήματος, του συστήματος infotainment κτλ. Το ID.3 έχει δυνατότητα φωνητικών εντολών ενώ οι μοναδικοί συμβατικοί διακόπτες είναι αυτοί των ηλεκτρικών παραθύρων και των αλάρμ.

Advertisement

Οι διαστάσεις του ID.3 είναι παρόμοιες του Golf, το οποίο άλλωστε φιλοδοξεί τα επόμενα χρόνια να αντικαταστήσει ως… εμβληματικό μοντέλο της γκάμας. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 380 lt.

Το ID.3 βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ (χρησιμοποιείται από το VW Group για ηλεκτρικά μοντέλα και αναμένεται να βασιστούν σε αυτή 33 μοντέλα την επόμενη τριετία) και έχει κίνηση στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει απόδοση 201 ίππων ενώ στη βασική έκδοση, η απόδοσή του θα είναι στα 147 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, η ροπή θα είναι η ίδια, στα 310 Nm.

O υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 διαφορετικών τύπων μπαταρίας (χωρητικότητα 45 kWh, 58 kWh ή 77 kWh). H VW υπόσχεται αυτονομία κίνησης 330, 420 και 550 χιλιομέτρων αντίστοιχα.
Οι Γερμανοί υπόσχονται πως εντός 30 λεπτών θα φορτίζουν οι μπαταρίες αρκετά για να καλυφθούν 250 χιλιόμετρα ενώ οι μπαταρίες του ID.3. συνοδεύονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.

Πρέπει να σημειωθεί πως έχουν ήδη πωληθεί 30.000 ID.3 μέσω της διαδικασίας προπαραγγελιών (οι προπαραγγελίες αφορούν στην έκδοση 1ST Edition η οποία θα προσφέρεται με την μπαταρία μεσαίας χωρητικότητας των 56 kWh με αυτονομία 420 χιλιομέτρων), αριθμός ενδεικτικός της ζήτησης που αναμένεται να έχει το εν λόγω μοντέλο.

Αυτή προσφέρεται με το πακέτο 58 kWh και περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό σύστημα πλοήγησης, DAB+ digital radio, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, καλώδιο φόρτισης Mode 2 και αλουμινένιες ζάντες 18 ιντσών. Στην έκδοση 1ST Plus εφοδιάζεται επίσης με κάμερα οπισθοπορείας, Adaptive Cruise Control, ambient φωτισμό, δύο θύρες USB-C, matrix LED προβολείς και φωτιστικά σώματα, αλλά και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Στη κορυφαία έκδοση 1st Max οι τροχοί είναι 20 ιντσών, η οροφή είναι γυάλινη, το ηχοσύστημα Beats κ.α.

Οι πρώτες του παραδόσεις σε ευρωπαϊκές αγορές θα πραγματοποιηθούν στις αρχές του 2020, ενώ η τιμή του, όπως ανακοινώθηκε στην Φρανκφούρτη, θα ξεκινάει λίγο κάτω από τα 30.000€, για την βασική έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία. Σημειώστε πως η τιμή αυτή είναι με 19% ΦΠΑ (στη Γερμανία) και χωρίς την όποια επιδότηση υπάρχει σε κάποιες χώρες της Ε.Ε.

Δείτε εδω την LIVE παρουσίαση του ID.3: