Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων Executive: VW Golf | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για τα νέα Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport PHEV

  • newsautoteam

Τα νέα Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport premium compact SUV είναι τώρα διαθέσιμα με τεχνολογία plug-in hybrid electric vehicle (PHEV), παρέχοντας μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 66 km και εκπομπές CO2 μόλις 32 g/km.

Με το σήμα P300e, τα νέα plug-in hybrids Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport βασίζονται στην προηγμένη αρχιτεκτονική της Land Rover Premium Transverse, η οποία σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση, διατηρώντας ταυτόχρονα την ικανότητα off-road της Land Rover.

Τα νέα μοντέλα συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα 200PS (147kW) 1,5 λίτρου, με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 PS (80 kW) ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και τροφοδοτούμενο από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η επιτάχυνση 0-100km/h έρχεται σε 6,4 δευτερόλεπτα στο Range Rover Evoque και σε 6,6 δευτερόλεπτα στο Discovery Sport. Και τα δύο μπορούν να φτάσουν se ταχύτητες μέχρι 135 km/h (84 mph) χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια.

Μικρό SUV με βενζίνη, diesel ή φυσικό αέριο;

Στον τομέα της οικονομίας και της οικολογίας, το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32g/km CO2 (WLTP) και διαθέτει μια ηλεκτρική λειτουργία με 0 εκπομπές ρύπων μέχρι 66 km, με οικονομία καυσίμου 1,4L/100km.

Το Discovery Sport P300e μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 62 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ και προσφέρει οικονομία καυσίμου 1,6L/100km. Χάρη στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, το Discovery Sport P300e παράγει εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 36g/km.

Οι οδηγοί και των δύο μοντέλων μπορούν να επιλέξουν από τρεις τρόπους οδήγησης που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους, είτε είναι στην πόλη είτε οδηγούν σε αυτοκινητόδρομο: Hybrid (υβριδική), EV (ηλεκτρική) SAVE (δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα καύσης).

Τα νέα compact SUV χρησιμοποιούν την Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει τεχνολογίες plug-in και mild-hybrid. Το υλικό είναι έξυπνα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος.

Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους.

Το προηγμένο Electric Rear Axle Drive (ERAD) διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link.

Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο.

Το κουτί διακλάδωσης υψηλής τάσης (HVJB) κάτω από τα μπροστινά καθίσματα είναι μια άλλη τεχνολογική καινοτομία. Αυτό περιλαμβάνει το DC: μετατροπέας DC (αλλάζει ρεύμα υψηλής τάσης από την υβριδική μπαταρία σε χαμηλή τάση για να υποστηρίξει το δίκτυο 12 volt) και τον ενσωματωμένο φορτιστή 7kW που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της υβριδικής μπαταρίας όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο.

Δίπλα σε αυτό είναι ο μετατροπέας Belt-integrated Starter Generator (BiSG), ο οποίος μέσω έξυπνης ηλεκτρικής διαχείρισης μπορεί να στείλει ενέργεια ανάκτησης στην μπαταρία υψηλής τάσης για αποθήκευση για χρήση αργότερα ή για άμεση αναδιάταξη,προκειμένου να υποστηρίξει την πλήρη δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Ένα νέο σύστημα brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό brake vacuum servo και συνδυάζει άψογα την ανατροφοδοτούμενη πέδηση και την πέδηση με τριβή για να παρέχει συνεπή και ακριβή αίσθηση πεντάλ. Το σύστημα μπορεί να δώσει επιβράδυνση φρεναρίσματος έως και 0,2 g, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση χρησιμοποιώντας την κινητική ενέργεια των οχημάτων για να επαναφορτίσει την μπαταρία σε πολύ υψηλές στροφές.

Την επαναφορά της απόσυρσης ζητούν οι Γερμανοί κατασκευαστές!

Ο ευφυής εντοπισμός του συστήματος PHEV σε όλη τη δομή βελτιώνει τη δυναμική, μειώνει το κέντρο βάρους κατά έξι τοις εκατό και βελτιώνει περαιτέρω την κατανομή βάρους εμπρός-πίσω.

Τα νέα μοντέλα PHEV διατίθενται με το καλώδιο οικιακής φόρτισης Mode2, επιτρέποντας στους πελάτες να φορτίζουν πλήρως το αυτοκίνητο από την πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά, το οποίο είναι ιδανικό για φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Για την ταχύτερη φόρτιση, το καλώδιο φόρτισης Mode 3 επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται σε έναν οικιακό επιτοίχιο πίνακα 7kW AC ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC: αυτό επιτρέπει τη φόρτιση από 0-80% σε μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά. Οι πιο γρήγοροι χρόνοι φόρτισης επιτυγχάνονται με το αυξανόμενο δημόσιο δίκτυο σημείων φόρτισης DC: στα 32KW DC, το 0-80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά.

Οι πελάτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το Evoque και το Discovery Sport PHEV μέσω της έξυπνης εφαρμογής για κινητά InControl Remote της Land Rover. Είτε στο σπίτι είτε έξω, η εφαρμογή επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν την κατάσταση φόρτισης του οχήματος, να προετοιμάζουν το όχημα για το ταξίδι ή ακόμα και να θέτουν χρονοδιακόπτη φόρτισης για να επωφεληθούν από χαμηλά τιμολόγια ενέργειας.

Αγόρασε αυτοκίνητο από το instagram πληρώνοντας… 57 ευρώ! (video)

Οι ιδιοκτήτες μπορούν να προετοιμάσουν αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της καμπίνας πριν από την έναρξη μιας διαδρομής: αν χρησιμοποιήσετε την παροχή ρεύματος για να το κάνετε αυτό όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο και δεν αντλείτε ενέργεια από την μπαταρία όταν αρχίζετε να οδηγείτε, τότε μεγιστοποιείτε την αυτονομία και βελτιώνετε την άνεση των επιβατών.

Ένας υπερσύγχρονος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων PHEVs: το τελευταίο μέλος της οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους.

Ο ελαφρύς κινητήρας αλουμινίου – 37 kg ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο – προσφέρει ισχυρή απόδοση και φινέτσα με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας μικρής χωρητικότητας επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, που συμβάλλουν στην εξαιρετική του απόδοση. Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση.

Η διάταξη των τριών κυλίνδρων προσφέρει καλύτερη ροή καυσαερίων, διασφαλίζοντας ότι ο τροχός του στροβίλου παρέχει ενίσχυση της πίεσης σχεδόν στιγμιαία. Μια πολύ αποδοτική φόρτιση ψύξης με αέρα Watercooled σημαίνει ότι η πυκνότητα του αέρα που εισάγεται στους θαλάμους καύσης παραμένει υψηλή, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την αποτελεσματικότητα σε όλη την περιοχή λειτουργίας του κινητήρα.

Τα μοντέλα τριών κυλίνδρων – όπως και τα ήπια υβριδικά μοντέλα τεσσάρων κυλίνδρων – διαθέτουν επίσης μια μονάδα belt-integrated starter-generator (BISG). Αυτό λειτουργεί παράλληλα με το ERAD για την παροχή ανατροφοδοτούμενης πέδησης, επαναφόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές στροφές, αλλά και ομαλότερη, πιο αθόρυβη και ταχύτερη λειτουργία stop-start από ένα παραδοσιακό μοτέρ μίζας.

Ένα ομαλό νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχει επιλεγεί για να ταιριάζει με την απόδοση ισχύος και ροπής του τρικύλινδρου κινητήρα και λειτουργεί άψογα με το ERAD. Εκτός του ότι είναι 5 kg ελαφρύτερο από το κιβώτιο εννέα ταχυτήτων που χρησιμοποιείται στα άλλα μοντέλα, η νέα έκδοση οκτώ ταχυτήτων προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση και αλλαγή ενώ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του υβριδικού συστήματος.

Τα Range Rover Evoque PHEV και Land Rover Discovery Sport PHEV είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά παράλληλα με το στάνταρ σύστημα MildHybrid 48 Volt. Οι τιμές τους είναι από 62.800 και από 57.200 ευρώ αντίστοιχα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr