Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Abarth 695 biposto: Μικρό, αλλά τσιμπάει… (vid)

Ελλάδα 7:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Abarth 695 biposto: Μικρό, αλλά τσιμπάει… (vid)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Abarth 695 biposto: Μικρό, αλλά τσιμπάει… (vid)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Την ώρα που η Opel παρουσιάζει το Adam S με τα 150 PS, η Abarth απαντάει με την πιο ακραία παραλλαγή του 500, το 695 biposto. Ο μικρός αλλά δηλητηριώδης «σκορπιός» κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη, έχοντας εμφάνιση και χαρακτηριστικά πίστας, άδεια όμως να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Το Abarth 695 έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν ακριβώς 50 έτη, στο ίδιο μέρος, την έκθεση στην ελβετική πόλη. Τότε ο κινητήρας είχε χωρητικότητα 699,5 cc και ισχύ 30 PS, ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 130 km/h. Τώρα πλέον, ο 1.4 Τ-Jet αποδίδει 190 PS, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο βάρους 997 kg (η αναλογία kg/PS είναι 5,2/1) να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 5,9 sec (τελική 230 km/h). Έτσι το 695 biposto γίνεται το ταχύτερο Abarth όλων των εποχών (με άδεια βέβαια να βγαίνει από την πίστα).

Το 695 biposto έρχεται με ένα ολοκληρωμένο πακέτο που περιλαμβάνει σειριακό κιβώτιο για αστραπιαία «ανεβάσματα», intercooler, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, μπάκετ καθίσματα με ζώνες τεσσάτων σημείων, φρένα της Brembo, 18άρες ζάντες της OZ με ελαστικά 215/35 και roll bar που αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα. Σε αυτήν την περίπτωση, η «απόλαυση» είναι αποκλειστικά για δύο.

Advertisement
Advertisement

Για να εξασφαλιστεί το χαμηλό βάρος – και κατά συνέπεια οι επιδόσεις – έγιναν αναγκαστικά κάποιες θυσίες: πέρα από τα πίσω καθίσματα, το Abarth 695 biposto αποχαιρέτησε τα φώτα xenon και ομίχλης, τον κλιματισμό, τα ηλεκτρικά παράθυρα και το ηχοσύστημα.