Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το crossover του μέλλοντος από την Peugeot

Ελλάδα 9:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το crossover του μέλλοντος από την Peugeot

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το crossover του μέλλοντος από την Peugeot

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Οι Γάλλοι παίζουν… εντός έδρας στην έκθεση του Παρισιού και οφείλουν να συνδυάσουν το θέαμα με την ουσία. Στην πρώτη κατηγορία ανήκει αναμφίβολα το πρωτότυπο Quartz, όχι βέβαια κάποιο ρολόι αλλά ένα υβριδικό μικρομεσαίο crossover. Αμάξωμα «τούμπανο», τεράστιοι τροχοί 23 ιντσών και μικρές γυάλινες επιφάνειες, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά στη νέα δημιουργία των σχεδιαστών της Peugeot.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να ανέβει κατηγορία στις διεθνείς αγορές, με αναβαθμισμένη ποιότητα τόσο στην κατασκευή τους όσο και στην αίσθηση που θα χαρίζουν σε οδηγό και επιβάτες. Το Quartz Concept μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα (EMP2) με το 308. Έχει μήκος 4,5 m. και είναι ιδιαίτερα φαρδύ (2,06 m). Δεν υπάρχει μεσαία κολώνα και έχουν τοποθετηθεί πόρτες scissor που διευκολύνουν την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.

Το ίδιο φουτουριστικό με το αμάξωμα είναι και το εσωτερικό του Quartz. Τα πάντα ρυθμίζονται μέσω του μικρού τιμονιού, ενώ το head-up display προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς ο οδηγός να πάρει τα μάτια του από το δρόμο. Υπάρχουν τέσσερα μπάκετ καθίσματα, τονίζοντας το sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Η τεχνολογία HYbrid της Peugeot χαρίζει στο Quartz συνδυαστική ισχύ 500 PS. Ο 1.6 turbo βενζίνης με τα 270 PS στέλνει τη ροπή του στον εμπρόσθιους τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Τον συνδράμουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, ισχύος 115 PS έκαστος. Έτσι το πρωτότυπο crossover είναι στην πράξη τετρακίνητο.

Υπάρχουν τρεις θέσεις λειτουργίας: ZEV με μηδενικούς ρύπους για αποστάσεις έως 50 km, Road με τη χρήση του 1.6 και του εμπρός ηλεκτρικού μοτέρ για εξοικονόμηση ενέργειας και Race με έμφαση τις επιδόσεις και τους δύο ηλεκτροκινητήρες στο «παιχνίδι» (υπάρχει και διαφορική περιορισμένης ολίσθησης).