Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία SLS AMG GT3 για το… δρόμο!

Ελλάδα 3:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία SLS AMG GT3 για το… δρόμο!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία SLS AMG GT3 για το… δρόμο!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Με 631 PS, 0-100 σε 3,6 sec και τελική ταχύτητα 315 km/h, η νέα SLS AMG Coupe Black Series είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει παρουσιάσει η Mercedes για χρήση εκτός πίστας. Βασίζεται στην αγωνιστική SLS AMG GT3 και θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά τον προσεχή Ιούνιο. Μόνο η ηλεκτρική SLS AMG Coupe προσφέρει μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Advertisement
Advertisement

Το νέο μέλος της οικογένειας Black Series είναι μία εξωπραγματική έκδοση του γερμανικού supercar, για όσους θέλουν – και μπορούν να αγοράσουν – ένα αγωνιστικό gullwing με άδεια κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Ο 6.3 της AMG «ντοπαρίστηκε» ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα να αποδίδει 631 PS. Η μέγιστη ροπή των 64,7 kgm εμφανίζεται στις 5.500 rpm. Ως αποτέλεσμα, το supercar των 1.550 kg (έναντι 1.620 της SLS AMG) χρειάζεται μόλις 3,6 sec για να αγγίξει τα 100 km/h, πριν φθάσει την τελική ταχύτητα των 315 km/h. Ο κατασκευαστής δηλώνει μέση κατανάλωση 13,7 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 321 g. CO2 ανά km.[nggallery id=965]

Η αύξηση της απόδοσης του ατμοσφαιρικού V8 κατά 60 PS – σε σχέση με τη βασική SLS AMG και κατά 40 PS σε σχέση με τη GT – επιτεύχθηκε μέσω διάφορων επεμβάσεων, π.χ. στην αύξηση του μέγιστου αριθμού στροφών λειτουργίας του κινητήρα από τις 7.200 στις 8.000 rpm, στην αλλαγή στη γεωμετρία και στην τροποποίηση της εισαγωγής αέρα. Τόσο ο κινητήρας όσο και περιφερειακά συστήματα, όπως η αντλία λαδιού, δέχθηκαν τη φροντίδα των μηχανικών της AMG για να αντέξουν την πολύωρη χρήση σε πίστα. Άλλωστε, ο ιδιοκτήτης της SLS AMG AMG Coupe Black Series πιο συχνά θα τη χρησιμοποιεί σε track days παρά για να επισκεφθεί το εξοχικό του.

Τόση ισχύς χρειάζεται βέβαια και ένα αντάξιο σύστημα μετάδοσης για να περάσει στο δρόμο. Το 7τάχυτο AMG SPEEDSHIFT DCT έχει τοποθετηθεί 10 mm πιο χαμηλά, ώστε να συμβάλει στην επίτευξη χαμηλότερου κέντρου βάρους. Το κιβώτιο με το διπλό συμπλέκτη έχει τέσσερις θέσεις λειτουργίας (C, S, S+ and M). Η Sport Plus και η Manual έχουν πιο «αγωνιστική» ρύθμιση, συγκριτικά με τις SLS AMG και SLS AMG GT. Ο ήχος στα «κατεβάσματα» είναι ακόμη πιο έντονος χάρη στην εξάτμιση από τιτάνιο. Επίσης, το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό έχει αντικαταστήσει το μηχανικό, προσφέροντας μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης, αλλά και ευστάθειας κατά τη διαδικασία σλάλομ. Ανάλογες επεμβάσεις έγιναν βέβαια και στην ανάρτηση, τα φρένα, ενώ τοποθετήθηκαν ελαστικά 275/35 εμπρός και 323/30 πίσω. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 και 20 ίντσες, αντίστοιχα.[nggallery id=966]

Advertisement
Advertisement