Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Και προσθιοκίνητο το νέο RAV4

Ελλάδα 10:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Και προσθιοκίνητο το νέο RAV4

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Και προσθιοκίνητο το νέο RAV4

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μεγαλύτερο από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά, πιο ελκυστικό, με αναβαθμισμένη εικόνα στην καμπίνα των επιβατών, προσθιοκίνητη έκδοση και νέες επιλογές κινητήρων, το νέο RAV4 επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Η τέταρτη γενιά του μοντέλου της Toyota πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση του Λος Άντζελες το βράδυ της 28ης Νοεμβρίου, όμως στο NewsAuto.gr είδατε τις επίσημες φωτογραφίες αρκετά νωρίτερα.

Advertisement
Advertisement

Το αμάξωμα στο νέο RAV4 φθάνει τα 4,57 m, έναντι 4,41 m του απερχόμενου μοντέλου. Ταυτόχρονα είναι πιο φαρδύ αλλά και πιο χαμηλό, συνδυασμός που χαρίζει στο ιαπωνικό όχημα μία πιο επιθετική στάση στο δρόμο. Το μήκος του μεταξονίου αυξήθηκε κατά 10 cm στα 2,66 m και η Toyota υπόσχεται πλούσιους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Εξαιρετικά μεγάλος είναι ο χώρος για τις αποσκευές, όπως μαρτυρά και ο όγκος των 547 lt. Επιπλέον, η πίσω πόρτα ανοίγει προς τα πάνω και όχι προς το πλάι, δίνοντας… πόντους στον τομέα της πρακτικότητας.

Νέα προσθήκη στην ευρωπαϊκή γκάμα των κινητήρων είναι ο 2λιτρος diesel απόδοσης 124 PS, ο οποίος συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ως αποτέλεσμα, το RAV4 στη συγκεκριμένη έκδοση εκπέμπει μόλις 127 g. CO2 ανά km, επίδοση εξαιρετική. Το SUV της Toyota θα διατίθεται επίσης με τον 2.2 diesel (150 PS) και τον 2.0 βενζίνης (151 PS), με τετρακίνηση. Ο πρώτος μπορεί να παραγγελθεί είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος είτε με 6άρι μηχανικό είτε με το CVT.

Το σύστημα 4WD του νέου RAV4 κατανέμει τη ροπή από 100:0 έως 50:50 στον εμπρός και τον πίσω άξονα, αντίστοιχα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή στέλνεται μόνο στους εμπρός τροχούς, για οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Στη θέση λειτουργίας Normal, το 4WD επεμβαίνει αυτόματα όταν διαπιστωθεί είτε απώλεια της πρόσφυσης είτε φαινόμενο υποστροφής. Όταν επιλεγεί η θέση Sport, υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή κατανέμεται σε αναλογία 90:10 και όταν χρειαστεί φθάνει σε 50:50. Στη λειτουργία Sport επηρεάζει επίσης την υποβοήθηση στο τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού και το σύστημα μετάδοσης. Υπάρχει και η δυνατότητα κλειδώματος στο 50:50, για ταχύτητες έως 40 km/h.[nggallery id=1112]

Advertisement
Advertisement