Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: Υψηλότερο επίπεδο υβριδικής απόδοσης

Ελλάδα 22:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: Υψηλότερο επίπεδο υβριδικής απόδοσης

Porsche

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: Υψηλότερο επίπεδο υβριδικής απόδοσης

Porsche

Plug-in hybrid και κινητήρας Turbo. Πως η Panamera συνδυάζει την δυναμική απόδοση με την υβριδική τεχνολογία.

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτρική μονάδα προσφέρει εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, αλλά και επιπλέον ώθηση, δημιουργώντας ένα ακόμη turbo, αλλά ηλεκτρικό.

Η Porsche έχει μία ολοκληρωμένη γκάμα για την Panamera με τρία νέα μοντέλα Panamera Turbo S E-Hybrid, Panamera 4 E-Hybrid και την Panamera 4S. Η Panamera Turbo S E-Hybrid είναι η πιο δυνατή από όλες. Σε αυτό το μοντέλο της, η Porsche, συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με έναν κινητήρα biturbo V8 με δύναμη 550 ίππων. Με τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα να λειτουργούν παράλληλα, το αυτοκίνητο έχει συνδυασμένη ισχύ 680 ίππων (κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό 3,0 l / 100 km, εκπομπές CO 2 69 g / km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένη) 17,6 kWh / 100 km). Η ηλεκτρική μονάδα προήλθε από την 918 Spyder και όχι μόνο προσφέρει εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, αλλά και επιπλέον δύναμη.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας και ο κινητήρας V8 συνδέονται μέσω ενός συστήματος συμπλέκτη με το όνομα Electric Clutch Actuator (ECA). Αυτός ο συμπλέκτης ο οποίος ενεργοποιείτε ηλεκτρομηχανικά εγγυάται γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξαιρετική άνεση. Το οκτατάχυτο Porsche Doppelkupplung (PDK) χρησιμοποιείται για τη μετάδοση ισχύος στο σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management (PTM). Η plug-in υβριδική μονάδα επιτρέπει στο νέο κορυφαίο μοντέλο να φτάσει τα 100 km / h σε 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της είναι 310 km / h.

Advertisement
Advertisement

Μπαταρία ιόντων λιθίου με ψύξη υγρού

Ο ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτείται με μπαταρία ιόντων λιθίου με ψύξη υγρού 14,1 kWh. Η μπαταρία υψηλής τάσης ενσωματωμένη στο πίσω μέρος φορτίζεται πλήρως εντός έξι ωρών στα 10 A μέσω σύνδεσης 230-V. Εάν η Panamera χρησιμοποιεί τον προαιρετικό ενσωματωμένο φορτιστή 7,2-kW και μια σύνδεση 230-V, 32-A αντί για τον τυπικό φορτιστή 3,6-kW, η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε μόλις 2,4 ώρες. Η διαδικασία φόρτισης μπορεί επίσης να ξεκινήσει χρησιμοποιώντας μέσω της Porsche Communication Management ή της εφαρμογής Porsche Connect (για smartphone και Apple Watch).

Advertisement

Η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεκινά με την ηλεκτρική λειτουργία «E-Power» ως στάνταρ και κινείται με αυτή έως και 49 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Όταν χρειαστείτε περισσότερη δύναμη ή όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει κάτω από την ελάχιστη τιμή, η Panamera μεταβαίνει σε λειτουργία «Hybrid Auto», οπότε η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον κινητήρα είναι διαθέσιμη.

Advertisement

Τα προγράμματα οδήγησης

Ηλεκτρική ισχύς με E-Power
Στη λειτουργία «E-Power», η Panamera Turbo S E-Hybrid κινείται έως και 49 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα για τοπικές διαδρομές χωρίς εκπομπές ρύπων.

Hybrid Auto
Όταν επιλεγεί αυτή η λειτουργία, η Panamera αλλάζει και συνδυάζει αυτόματα τα μοτέρ για απόλυτη απόδοση.

Advertisement

E-Hold
Το πρόγραμμα «E-Hold» επιτρέπει στους οδηγούς να συντηρούν την ηλεκτρική ενέργεια, ώστε να μπορούν να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν (να οδηγούν με μηδενικές εκπομπές) για παράδειγμα, όταν φθάνουν σε μια ζώνη απαγόρευσης κίνησης με θερμικούς κινητήρες.

E-Charge
Όταν επιλεγεί αυτό το πρόγραμμα («E-Charge»), η μπαταρία φορτίζεται από τον οκτακύλινδρο κινητήρα. Για να επιτευχθεί αυτό, ο βενζινοκινητήρας παράγει υψηλότερο επίπεδο ισχύος από ό, τι πραγματικά απαιτείται μόνο για οδήγηση.

Sport και Sport Plus
Το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης του Υβριδικού συστήματος είναι διαθέσιμο στις λειτουργίες «Sport» και «Sport Plus». Ο V8 biturbo είναι ενεργός συνεχώς σε αυτές τις λειτουργίες. Στη λειτουργία «Sport», η φόρτιση της μπαταρίας διατηρείται πάντα στο ελάχιστο επίπεδο για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει επαρκής χωρητικότητα επιπλέον δύναμης όταν χρειάζεται. Η λειτουργία «Sport Plus» αφορά τη μέγιστη απόδοση. Η μπαταρία φορτίζεται το συντομότερο δυνατό για να εξασφαλιστεί η μέγιστη απόδοση.

Διαβάστε επίσης:

Porsche 911 Turbo S vs Panamera Turbo S E-Hybrid (+vid)

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo με 680 άλογα

H Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με βελτιωτικό πακέτο της TechArt