Peugeot 308: Βήμα και προς την ημιαυτόνομη οδήγηση
PEUGEOT 308 2022Peugeot 308: Βήμα και προς την ημιαυτόνομη οδήγηση
PEUGEOT 308 2022H shic εκλεπτυσμένη σχεδίαση με τους απλωμένους όγκους, τους μυώδεις ώμους, την φαρδιά και μακριά σιλουέτα αποτελούν μόνο την αφορμή προκειμένου να γνωρίσεις το νέο Peugeot 308.
Το νέο γαλλικό μοντέλο ήρθε με σκοπό να αποτελέσει ορόσημο, σε μια κατηγορία η οποία ουσιαστικά αναβαθμίζεται αυτόματα από την παρουσία του. Δεν εξηγείται αλλιώς ο τεράστιος βαθμός προόδου του νέου Peugeot 308.
WHAT CAR
Οι επιλογές κινητήρων στο νέο 308 εκτείνονται μεταξύ δύο plug-in υβριδικών συστημάτων μετάδοσης, του 4κύλινδρου ντίζελ 1,5 lt σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και του 3κύλινδρου 1,2 lt σε δύο εκδόσεις ισχύος 110 PS και 130 PS, με την τελευταία να διατίθεται παρακαλώ και με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο.
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση πραγματοποιείται με το εξελιγμένο σύστημα Drive Assist 2.0 pack, το οποίο αναμένεται να δούμε προσεχώς από τη γαλλική φίρμα και θα αφορά και το 308.
Αυτό λοιπόν περιλαμβάνει adaptive cruise control με λειτουργία Stop and Go (σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων), σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και τρεις νέες λειτουργίες: ημιαυτόματης αλλαγής και επιστροφής στην αρχική λωρίδα για προσπεράσεις από τα 70 έως τα 180 km/h, προτεινόμενης ταχύτητας κίνησης ανάλογα με τα ισχύοντα όρια και προσαρμογής ταχύτητας στροφής σύμφωνα με το είδος της στροφής και σε ταχύτητες έως 180 km/h.
Το νέο 308 διαθέτει μακρά λίστα νέου τεχνολογικού εξοπλισμού, που έως τώρα αποτελούσε προνόμιο μεγαλύτερων κατηγοριών, μεταξύ άλλων: αναγνώριση τυφλού σημείου σε απόσταση έως και 75 m, κάμερα οπισθοπορείας 180°, υποβοήθηση στάθμευσης 360° με τέσσερις κάμερες, κλήση έκτακτης ανάγκης E-call+ με πληροφορίες αριθμού επιβατών, θέσης αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης και της κατεύθυνσής του, hands-free εκκίνηση εγγύτητας, πλήρως αντιπαγετικό θερμαινόμενο παρμπρίζ και θερμαινόμενο τιμόνι, αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών μέρα και νύχτα σε ταχύτητες από 7 έως και 140 km/h.
Και φυσικά μην ξεχνάμε πως είναι αυτή η κύλιση του λέοντα, που σε συνδυασμό με το άκρως ποιοτικό εσωτερικό και την αδιαμφισβήτητη στιβαρότητα της κατασκευής θα σε κάνει να νιώσεις την αύρα των premium ακριβών αυτοκινήτων. Μπράβο στην Peugeot, τι άλλο να πούμε…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η premium πτυχή του Peugeot 308
Τα προφίλ οδήγησης του νέου Peugeot 308 (video)
Peugeot 308: Πληθώρα κινητήρων και plug-in υβριδικές εκδόσεις