Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

PEUGEOT 2021-2

Peugeot e-208: Με εξελιγμένη ηλεκτροκίνηση και κορυφαία απόδοση

  • newsautoteam

Aν και ανήκει στην μικρή κατηγορία, η Peugeot φρόντισε να εφοδιάσει το e-208 με ένα σύγχρονο σύστημα ηλεκτροκίνησης που εξασφαλίζει όχι μόνο κορυφαία απόδοση αλλά παράλληλα προσδίδει και έναν σπορ οδηγικό χαρακτήρα στο ξεχωριστό super mini της γαλλικής εταιρίας.

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης έχει ξεκινήσει δυναμικά για την Peugeot, με την γαλλική εταιρία να έχει παρουσία σε πολλές κατηγορίες. Μεταξύ αυτών και στην κατηγορία των μικρών μοντέλων, όπου με την ηλεκτρική έκδοση του 208 εντυπωσιάζει με την τεχνολογική του υπεροχή αλλά και με την ιδιαίτερα ελκυστική του εμφάνιση.

Ως ηλεκτρικό μοντέλο το 208 αποκτά μερικά έξτρα χαρακτηριστικά στην λειτουργία του, όπως η απουσία μηχανικών θορύβων και κραδασμών, κάτι που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον premium χαρακτήρα του μοντέλου.

Παράλληλα, τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός ηλεκτροκινητήρα προσφέρουν άμεση απόκριση στο γκάζι, κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο την σπορ διάσταση του 208 στην οδική του συμπεριφορά.

Κάτω από το πολύ όμορφο αμάξωμα του 208, χάρη στο οποίο το super mini της Peugeot έχει κατακτήσει τις ευρωπαϊκές αγορές, βρίσκεται ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα, με πολλές πρωτοποριακές και ιδιαίτερα ψαγμένες επιλογές.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συστήματος που υπάρχει στο e-208 είναι τα εξής:

  • Απόδοση 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ./ώρα) για άμεση απόκριση,
  • Mπαταρία ιόντων-λιθίου των 50 kWh έξυπνα τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο.
  • Μεγάλη αυτονομία που φθάνει στα 340 χλμ. (WLTP)
  • Αθόρυβος κινητήρας, μηδενικοί κραδασμοί,
  • Απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη i-Cockpit με νέες ενδείξεις που σχετίζονται με την διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο).

Το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης:

1.Eco: για βέλτιστη αυτονομία
2.Normal: για ιδανικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή χρήση
3.Sport: προτεραιότητα στις επιδόσεις και στη σπορ αίσθηση, με μέγιστη απόδοση ισχύος και ροπής (0 – 100 χλμ./ώρα σε 8.1δλ.).

Δύο επιλογές πέδησης είναι διαθέσιμες, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, προσφέροντας την κατάλληλη ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία:

  • Μέτρια, με αίσθηση παρόμοια με εκείνη του φρεναρίσματος ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως,
  • Ενισχυμένη, για ελεγχόμενη επιβράδυνση μέσω του πεντάλ του γκαζιού.

Πέρα από όλα αυτά, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στον κρίσιμο τομέα της διαχείρισης της θερμότητας και στην διατήρηση της μπαταρίας στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας για βέλτιστη απόδοση. Αλλά και στην όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση της παραγόμενης θερμότητας, έτσι ώστε το σύστημα να είναι πολύ πιο αποδοτικό. Όλα τα παραπάνω βασίζονται:

  • Στο πανίσχυρο καλοριφέρ (5 kW) που παίρνει κίνηση από την μπαταρία υψηλής τάσης (HV battery),
  • Σε μία αντλία θερμότητας με αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό, που διασφαλίζει τα ίδια επίπεδα άνεσης με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Η αυτονομία του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται χάρη στην βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα κλιματισμού,

  • Στα θερμαινόμενα καθίσματα (διαθέσιμα ανάλογα με την έκδοση),
  • Στον προγραμματισμό της λειτουργίας του καλοριφέρ, που πραγματοποιείται είτε μέσα από την οθόνη αφής ή και από απόσταση μέσω της εφαρμογής MyPeugeot στο smartphone. Εκτός από την άνεση, αυτή η λειτουργία επιτυγχάνει και τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου (η προκαθορισμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα κατά τη διαδικασία εκκίνησης) και δίνει τη δυνατότητα στην μπαταρία να φτάσει ταχύτερα στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτικό: Honda e VS MINI Cooper SE VS Peugeot e-208
Peugeot e-208: Tο γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Πώς φορτίζεις το ηλεκτρικό Peugeot e-208;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto