Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

PEUGEOT 2021-2

Peugeot 3008: Ανανεωμένο και ακόμα πιο ελκυστικό

  • newsautoteam

To Peugeot 3008 ανανεώθηκε εμφανισιακά και απέκτησε ένα πολύ πιο πλούσιο ψηφιακό υπόβαθρο, παραμένοντας η κορυφαία επιλογή για ένα σύγχρονο SUV με μοναδικά χαρακτηριστικά ποιότητας και άνεσης και ένα πλήθος επιλογών σε κινητήρες, μεταξύ αυτών και πολύ προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η εμφάνιση του 3008 στην αγορά πριν τέσσερα χρόνια αποτέλεσε έναν αληθινό σταθμό για τα δεδομένα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, φέρνοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία των SUV και αναβαθμίζοντας συνολικά την εικόνα της Peugeot σε μία καθαρά πλέον premium μάρκα.

Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση και γεμάτο έμπνευση σχέδιο του 3008 συνδυάστηκε με κορυφαία πρακτικότητα και υψηλές παροχές σε τεχνολογία, στοιχεία που σε συνδυασμό με την πατροπαράδοτη επιμονή της Peugeot στην οδηγική ευχαρίστηση, συντέλεσαν στην δημιουργία του καλύτερου και πιο ολοκληρωμένου SUV της κατηγορίας του.

Τα βραβεία ήρθαν το ένα μετά το άλλο ξεπερνώντας πλέον και τον αριθμό των εβδομήντα, οι πωλήσεις ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο μονάδες σε όλο τον κόσμο, ενώ και η αποδοχή από κοινό και ειδικούς υπήρξε διθυραμβική, για ένα αυτοκίνητο που εντυπωσίασε με την συνολική του ποιότητα και την κορυφαία τεχνολογία που το χαρακτήριζε.

Η πρόσφατη ανανέωση τόνισε ακόμα περισσότερο τα σημεία υπεροχής του 3008 χωρίς να αλλάξει την βασική του φιλοσοφία, δημιουργώντας πλέον ένα ιδιαίτερα ώριμο και κατασταλαγμένο σύνολο, το οποίο μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.

Προκειμένου να διατηρηθεί η προχωρημένη αισθητική, το μπροστινό μέρος του νέου μοντέλου της γαλλικής μάρκας έχει εξελιχθεί με ένα στυλ που εξακολουθεί να είναι διακριτό και ταυτόχρονα μοναδικό ενώ συνδυάζει τη φινέτσα και το δυναμισμό. Η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο επιβεβαιώνει το στυλ, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο κύρος και διατηρώντας ταυτόχρονα την αρμονία των γραμμών του.

Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, η νέα μάσκα εκτείνεται και κάτω από τα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να τα ενσωματώνει αρμονικά. Τέλος, στην άκρη του καπό διακρίνεται πλέον το λογότυπο του μοντέλου, όπως στα μοντέλα ολόκληρης της γκάμας της Peugeot.

Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος διαθέτει πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, ενώ οι μαύρες ρίγες ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού. Οι εκδόσεις GT/GT Pack, διαθέτουν ειδική μάσκα με ξεχωριστό σχεδιαστικό μοτίβο που αναδεικνύει την στιλιστική αναβάθμιση των συγκεκριμένων εκδόσεων.

Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα εμπρός φωτιστικά σώματα ώστε να τονίζουν ακόμα περισσότερο την επιθετικότητα και να ταιριάζουν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διαθέτουν τεχνολογία LED από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ ιδιαίτερη αισθητική εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα «δοντιού λιονταριού», με χρωμιωμένο πλαίσιο. Η συγκεκριμένη φωτεινή υπογραφή ταιριάζει απόλυτα με το στυλ των σημερινών Peugeot, ένα αισθητικό χαρακτηριστικό που κάνει τα μοντέλα αναγνωρίσιμα με την πρώτη ματιά.

Στο πίσω μέρος, τα νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα υιοθετούν τεχνολογία Full LED (και για το φως της όπισθεν), και περιλαμβάνουν τους τριπλούς, 3D, αναγνωρίσιμους πλέον «όνυχες» της μάρκας. Τα φλάς διαθέτουν λειτουργία scroll. Τα φώτα διαθέτουν σκουρόχρωμο κάλυμμα, που ταιριάζει αισθητικά με τη μαύρη λωρίδα μεταξύ τους, και δίνει την εντύπωση του φαρδύτερου αμαξώματος.

Στο σαλόνι τις εντυπώσεις κερδίζει για άλλη μια φορά η γενικότερη αίσθηση άνεσης και premium πολυτέλειας που εκπέμπουν τα εξαιρετικά σε ποιότητα υλικά, η πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση του ταμπλό αλλά και το ευρύχωρο και φωτεινό σαλόνι που εξασφαλίζει άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις στους επιβάτες του. Και πάλι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον φουτουριστικό πίνακα οργάνων i-Cockpit, o οποίος είναι πλέον αναβαθμισμένος και με πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Το τιμόνι μικρής διαμέτρου με το χαρακτηριστικό επίπεδο σχήμα, στο άνω και κάτω μέρος και ενσωματωμένα χειριστήρια, προσφέρει καλύτερη αίσθηση οδήγησης, μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολότερους χειρισμούς. Στη κεντρική κονσόλα μια σειρά από επτά κομψά «πλήκτρα πιάνου» από χρώμιο, επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση στις κύριες λειτουργίες άνεσης, όπως ραδιόφωνο, κλιματισμός, 3D Navigation, ρυθμίσεις οχήματος, τηλέφωνο και εφαρμογές smartphone.

Στην όλη αναβαθμισμένη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός και επιβάτες συμβάλλουν οι κορυφαίες δυνατότητες ψηφιακής διασύνδεσης μέσω του Peugeot Connect καθώς και όλη η γκάμα των πιο σύγχρονων συστημάτων για την υποβοήθηση του οδηγού και την ασφάλεια των επιβατών.

Μεταξύ άλλων διατίθεται σύστημα νυχτερινής όρασης (Night Vision) το μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, Adaptive Cruise Control, Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης της πορείας, τελευταίας γενιάς Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, Αναγνώριση Πινακίδων Κυκλοφορίας, κάμερες για απεικόνιση 360 μοιρών, Park Assist, κ.ά.

Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα συστήματα για την βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας σε κάθε είδους συνθήκη, όπως το Advanced Grip Control, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 4 επιλογές πρόσφυσης (Normal, χιόνι, Λάσπη, Άμμος) ή το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent Control – HADC) βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες

Σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, η γκάμα των εκδόσεων είναι ιδιαίτερα πλούσια σε επιλογές και διαφορετικά συστήματα κίνησης. Συγκεκριμένα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής plug-in υβριδικών κινητήρων με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, καθώς και κινητήρων εσωτερικής καύσης βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία.

Οι επιλογές σε κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οι ακόλουθες: Κινητήρες βενζίνης, 3κύλινδροι με κυβισμό 1.2 lt, οι PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 130 S&S EAT8, καθώς και ο 4κύλινδρος με κυβισμό 1.6 lt για την έκδοση PureTech 180 EAT8. Ο κινητήρας Diesel είναι στα 1,5 λίτρα σε δύο εκδόσεις, BlueHdi 130 S&S BVM6 και BlueHDi 130 S&S EAT8.

Οι υβριδικές εκδόσεις είναι δύο, η HYBRID4 300 e-EAT8, με κίνηση και στους 4 τροχούς, εκπομπές C02 από 29 g/km και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59 χιλιόμετρα (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP) και η HYBRID 225 e-EAT8 με κίνηση στους 2 τροχούς, εκπομπές C02 από 30 g/km και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56 χιλιόμετρα (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW. Ενδεικτικά ο εκτιμώμενος χρόνος φόρτισης σε Wallbox 4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4kW είναι μόλις 2 ώρες.

Συνολικά, το Peugeot 3008 μετά και την πρόσφατη ανανέωσή του αλλά και με την προσθήκη των plug-in υβριδικών εκδόσεων αποτελεί αυτή την στιγμή την πιο ολοκληρωμένη επιλογή στα μεσαία SUV. Premium επί της ουσίας σε κρίσιμους τομείς όπως η ποιότητα και η άνεση που παρέχει, με κορυφαίες τεχνολογίες και εξαιρετική πρακτικότητα, παραμένει ένα γνήσιο Peugeot στην οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει.

Μία ιδανική συνύπαρξη όλων των αξιών που κάνουν ένα αυτοκίνητο πραγματικά ξεχωριστό και έτοιμο να γεμίσει με ικανοποίηση ακόμα και τον πιο απαιτητικό αγοραστή αυτής της κατηγορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 3008 Hybrid: Όσα το κάνουν ξεχωριστό
Δοκιμή: Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 PS
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 250e vs Peugeot 3008 Hybrid

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto