Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Τιμητική διάκριση για τη Seat Tεχνοκάρ

Ελλάδα 19:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμητική διάκριση για τη Seat Tεχνοκάρ

ΑΓΟΡΑ

Τιμητική διάκριση για τη Seat Tεχνοκάρ

ΑΓΟΡΑ

Ανάμεσα στις κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως για την Seat, σε επίπεδο ικανοποίησης πελατών, βρίσκεται η Τεχνοκάρ και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων της.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών Πωλήσεων και After Sales για το α’ τρίμηνο του 2015, την οποία διενεργεί η ανεξάρτητη εταιρεία TNS για λογαριασμό της Seat Ισπανίας σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο, τα αποτελέσματα για την χώρα μας ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Σημειώνουμε ότι η TNS διεξάγει την αντίστοιχη έρευνα για τις πωλήσεις και το After Sales σε μηνιαία βάση από το 2008, ενώ οι πελάτες καλούνται να καταγράψουν την άποψή τους για την εμπειρία τους μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που τους αποστέλλεται.

Η πιο πρόσφατη ανάλυση των δεικτών για την Ελλάδα για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7% ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, κορυφαίες βαθμολογίες και στoυς δύο τομείς.

Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης για τις πωλήσεις αποτυπώνεται και σε επιμέρους απαντήσεις που έδωσαν οι πελάτες σε σημαντικά ερωτήματα όπως εάν θα σύστηναν και σε άλλους τον αντιπρόσωπο που τους εξυπηρέτησε ή εάν η επόμενη τους αγορά θα ήταν από τον ίδιο αντιπρόσωπο, με τις θετικές απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις να ξεπερνούν τις 9/10.

Advertisement
Advertisement

SEAT LEON FAMILY640

Επιπρόσθετα η ικανοποίηση από την προσφορά και η διεξαγωγή δοκιμαστικής οδήγησης Test Drive, ένας τομέας ιδιαίτερα σημαντικός για τα αυτοκίνητα Seat, ξεπέρασε τις 8/10 θετικές απαντήσεις ενώ η συνολική ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση και τις γνώσεις του πωλητή άγγιξε το άριστα με τις θετικές απαντήσεις να ξεπερνούν τις 9,5/10.

Αντίστοιχα στο κομμάτι του After Sales, η σύσταση του συνεργείου σε άλλους πελάτες συγκέντρωσε βαθμολογία της τάξης 9/10 θετικών απαντήσεων, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινήθηκε και το ποσοστό πρόθεσης εκ’ νέου επίσκεψης στο ίδιο συνεργείο στο μέλλον.