Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Δίλημμα: Diesel οικονομία ή άλογα βενζίνης;

Ελλάδα 0:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δίλημμα: Diesel οικονομία ή άλογα βενζίνης;

ΑΓΟΡΑ

Δίλημμα: Diesel οικονομία ή άλογα βενζίνης;

ΑΓΟΡΑ

Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πριν από δύο περίπου χρόνια εκτόξευσε τις πωλήσεις των ντίζελ αυτοκινήτων και διαφοροποίησε την αναλογία στις ταξινομήσεις.

Advertisement
Advertisement

Τα κύρια χαρακτηριστικά τους, η υψηλή ροπή και η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τη φθηνότερη τιμή του πετρελαίου, αποτέλεσαν ισχυρό δέλεαρ για μεγάλη μερίδα των αγοραστών. Ανάμεσα στα μοντέλα που κυριάρχησαν στην κατηγορία τους στη «νέα εποχή» της αγοράς ήταν και τα Volvo S60 και V60, που στη ντίζελ έκδοση D2 των 1.600cc
βρέθηκαν στην κορυφή των πωλήσεων.

Παρόλη την αυξημένη δημοφιλία των ντίζελ εκδόσεων των μοντέλων, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα του κοινού που συνεχίζει να προτιμά τη βενζίνη ως καύσιμο. Κυρίαρχη θέση ανάμεσα στα κριτήρια της συγκεκριμένης επιλογής κατέχει η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ο δυναμισμός και τα σπορ χαρακτηριστικά που αυτή συνεπάγεται κατά την οδήγηση.

Έχοντας κατά νου αυτούς ακριβώς τους καταναλωτές που συνεχίζουν να προτιμούν τη βενζίνη, η Volvo παρουσιάζει την πιο ισχυρή έκδοση στην premium μεσαία κατηγορία. Χωρίς επιπλέον χρέωση, αυξάνει την ιπποδύναμη της βενζινοκίνητης έκδοσης Τ4 των 1.600cc από 180 σε 200 PS, με την εγκατάσταση του εργοστασιακού πακέτου αναβάθμισης ισχύος της Polestar!

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα, εξισώνει τις τιμές των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, προσφέροντας δίλλημα στον υποψήφιο αγοραστή του S60 που πλέον καλείται να επιλέξει: τη ντίζελ έκδοση D2 των 115 αλόγων με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση (3,9lt/100km) ή τη βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 με 200 ίππους πλέονq

Και για τις δύο εκδόσεις η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι ίδια, 24.900€, με το όφέλος απόσυρσης να συμπεριλαμβάνεται. Αξίζει να προστεθεί ότι όποια έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και αν επιλέξει ο αγοραστής, το αυτοκίνητο κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο καθώς οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι για το μεν πετρελαιοκίνητο 103 gr/km ενώ για το βενζινοκίνητο 134 gr/km (οι τιμές για αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 107 και 159 gr/km.

Advertisement

Αντίστοιχα για το V60, τα νούμερα να διαμορφώνονται για τη μεν ντίζελ έκδοση D2 των 115 ίππων σε κατανάλωση 4,1 lt/100km ενώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 με τους 200 ίππους 5,9 lt/100km με την προτεινόμενη τιμή λιανικής να είναι στα 25.900€, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης. Και οι εκδόσεις του V60 με μηχανικό κιβώτιο κυκλοφορούν ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο, καθώς οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι για το μεν πετρελαιοκίνητο 108 γρμ./χλμ. ενώ για το βενζινοκίνητο 138 gr/km (οι τιμές για αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 110 και 167 gr/km.

Advertisement

Η συγκεκριμένη εμπορική κίνηση της Volvo Car Hellas, αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση των S60 και V60 στην ελληνική αγορά. Τα δύο μοντέλα, το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς που διανύουμε βρέθηκαν συνδυαστικά στην πρώτη θέση της μεσαίας premium κατηγορίας στα 1.600cc με 135 ταξινομήσεις.