Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΑΓΟΡΑ

Peugeot 208: Δυναμισμός ακόμα και… εν στάση

  • newsautoteam

Το νέο Peugeot 208 ξεχωρίζει από το εντυπωσιακό design και τη σπορ εμφάνισή του, ακόμα και… παρκαρισμένο.

 

Λένε πως η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική, για τις ανθρώπινες σχέσεις αλλά και για τα πράγματα που επιθυμούμε να αγοράσουμε. Το Peugeot 208 κερδίζει αμέσως αυτήν την πρώτη εντύπωση, χάρη στα χαρακτηριστικά του και στα στοιχεία της σχεδίασής του. Σε αυτά περιλαμβάνονται μοτίβα, που ενισχύουν την δυναμικότητα του σχήματος, αλλά και μένουν έντονα ως εικόνες στο μυαλό ώστε όταν τα διακρίνεται να θυμάστε πως το αυτοκίνητο που είδατε είναι Peugeot.

Αυτή είναι η πρώτη αγωνιστική έκδοση του νέου Peugeot 208

Με μια ματιά, το παρκαρισμένο γαλλικό μοντέλο δείχνει επιθετικό, χάρη στα κάθετα LED φώτα στη μάσκα και φυσικά τις 3 «νυχιές» στα πίσω φωτιστικά σώματα. Οι σμιλεμένοι θόλοι των τροχών και τα πίσω φτερά αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία του αυτοκινήτου που το καθιστούν ιδιαίτερα ξεχωριστό.

Οι Γάλλοι σχεδιαστές συνέχισαν και στο εσωτερικό το ίδιο μοτίβο σχεδίασης. Στην καμπίνα των επιβατών του νέου Peugeot 208 υπάρχει το νέο τρισδιάστατο i-Cockpit, σύστημα που δεν πρόκειται να το συναντήσετε σε κανέναν άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αναμφίβολα, το ξεχωριστό ψηφιακό καντράν αναβαθμίζει την αισθητική, αλλά και την ασφάλεια.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 208 1.2 PureTech 100 PS

Αξίζει να σημειωθεί ότι αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020» στις 2 Μαρτίου, στη Γενεύη, από μία επιτροπή 60 Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου, διεθνούς κύρους. Η κριτική επιτροπή αποθέωσε τη γκάμα κινητήρων του 208. Μιλώντας για κινητήρες, το νέο Peugeot 208 διατίθεται με τους εξής κινητήρες:

Βενζίνης

1.2 PureTech 75 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
1.2 PureTech 100 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
1.2 PureTech 100 PS με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8)
1.2 PureTech 130 PS με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8)

Πετρελαίου

1.5 BlueHDi 100 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

Ηλεκτρικό

e-208 136PS 100 KW (μπαταρίες 50 kWH) Αυτονομία 340 χλμ

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr