Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η γκάμα κινητήρων του νέου Skoda Scala

Ελλάδα 4:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η γκάμα κινητήρων του νέου Skoda Scala

ΑΓΟΡΑ

Η γκάμα κινητήρων του νέου Skoda Scala

ΑΓΟΡΑ

To Scala, το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda που έκανε μόλις πριν λίγες ημέρες το ντεμπούτο του στη χώρα μας, θα είναι διαθέσιμο με επιλογές κινητήρων βενζίνης, diesel και φυσικού αερίου.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ 5 διαφορετικών μηχανικών συνόλων, 3 κινητήρων βενζίνης, 1 πετρελαίου και 1 με φυσικό αέριο, με τον τελευταίο να είναι διαθέσιμος στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του 2019.

Στην περίπτωση των μοτέρ βενζίνης, συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo (TSI) με 95 και 115 ίππους ισχύος (175 και 200 Nm αντίστοιχα ροπής), ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (στους 95 ίππους) ή με επιλογή ανάμεσα σε 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο DSG (στους 115 ίππους).

Η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση της γκάμας είναι αυτή με τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων (και 250 Nm ροπής), ο οποίος συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο, DSG κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει 0-100 km/h σε 8.2 sec με τελική ταχύτητα 219 km/h.

Advertisement
Advertisement

Στο diesel, μοναδική επιλογή αποτελεί ο 1.600άρης TDI κινητήρας των 115 ίππων, ο οποίος έχει ροπή 250 Nm. Συνδυάζεται και αυτός στάνταρ με 7τάχυτο αυτόματο, DSG κιβώτιο και έχει μέση κατανάλωση μόνο 4.1 lt./100 km.

Στο τελευταίο 3μηνο του 2019 όπως προείπαμε, θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας η έκδοση 1.0 G-TEC, που χρησιμοποιεί έναν 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα 90 ίππων (με ροπή 160 Nm), ο οποίος έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με φυσικό αέριο. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2 και NOx είναι χαμηλότερες από ό,τι σε ένα μοτέρ με συμβατικά καύσιμα. Ο 1.0 G-TEC λειτουργεί εναλλακτικά και με αμόλυβδη, ενώ συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Advertisement