Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Ελλάδα: Επίδειξη δύναμης του αυτοκινήτου προς τις τράπεζες

Ελλάδα 1:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ελλάδα: Επίδειξη δύναμης του αυτοκινήτου προς τις τράπεζες

ΑΓΟΡΑ

Ελλάδα: Επίδειξη δύναμης του αυτοκινήτου προς τις τράπεζες

ΑΓΟΡΑ

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο αυτοκίνητο κατεβαίνει στην ελεύθερη αγορά με αυτόνομο ομόλογο…

Advertisement
Advertisement

Μία λαβωμένη αγορά στην Ελλάδα, πλέον δείχνει πιο υγιής και δυναμική από ποτέ…

Μετά από την μαύρη περίοδο της οικονομικής κρίσης, με την ύφεση στην αγορά αυτοκινήτου να είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από το μέσο όρο της χώρας μας και τους χιλιάδες ανέργους, η Ελληνική αγορά αυτοκίνητου, έχει αλλάξει κεφάλαιο. Μάλλον για να είμαστε πιο ακριβείς, έχει αλλάξει ολόκληρο τόμο…

Οι περισσότερες Ελληνικές εταιρείες αυτοκινήτων άντεξαν αυτήν τη δεκαετή οικονομική κρίση και τα μνημόνια, που έριξε τις πωλήσεις από τις 290.000 αυτοκίνητα το χρόνο στις 54.000.
Φυσικά και οι πληγές ήταν πολλές και αρκετές ακόμα και τώρα δεν έχουν επουλωθεί για κάποιους. Όμως η αγορά σήμερα, είναι σε πλήρη ανάπτυξη, έστω και αν βρισκόμαστε στην εποχή των πολλών ερωτηματικών, τα οποία προκύπτουν κυρίως από τις ραγδαίες αλλαγές των τεχνολογιών. Όμως διαχρονικά το αυτοκίνητο είχε ερωτηματικά, αφού ήταν, είναι και θα είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά προϊόν το οποίο χρησιμοποιεί καθημερινά ο άνθρωπος. Δείτε τα αυτοκίνητα πριν 50 χρόνια και τα σημερινά και θα καταλάβετε τι εννοώ…

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο λοιπόν σημείωσε μία τεράστια νίκη τις προηγούμενες ημέρες. Για πρώτη φορά στα οικονομικά δρώμενα της χώρας μας, ένας Ελληνικός όμιλος αυτοκινητικών εταιρειών, κατεβαίνει στην ελεύθερη αγορά για να αντλήσει κεφάλαια. Η Autohellas Α.Ε. (Seat, Cupra, Hyundai, Kia, Hertz, Fiat, Alfa Romeo, Jeep), εξέδωσε ομόλογο, ζητώντας από τους επενδυτές 200.000.000 ευρώ σε τρείς ημέρες.
Το αποτέλεσμα ήταν, όχι μόνο να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, αλλά και να υπερκαλυφθεί η έκδοση κατά 2,3 φορές!

Η συνολική έγκυρη ζήτηση που εκδηλώθηκε από επενδυτές οι οποίοι συμμετείχαν στη Δημόσια Προσφορά ανήλθε σε 453,46 εκατομμύρια ευρώ, με το επιτόκιο των Ομολογιών να διαμορφώνεται σε 4,25% ετησίως. Συνολικά διατέθηκαν 200.000 άυλες, κοινές, ανώνυμες ομολογίες της Autohellas με ονομαστική αξία 1.000 ευρώ εκάστη με αποτέλεσμα την άντληση κεφαλαίων ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ.

Σημειώστε πως το 70% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών, κατανεμήθηκαν σε ιδιώτες επενδυτές και μόλις το 30% σε ειδικούς, κάτι που δείχνει την απόλυτη εμπιστοσύνη των επενδυτών στον συγκεκριμένο όμιλο και φυσικά γενικότερα στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Advertisement

Πλέον με την κίνηση αυτή η οικογένεια Βασιλάκη απέδειξε ότι οι μεγάλοι όμιλοι του κλάδου στη χώρας μας όπως είναι οι Kosmocar (Μανδύλας), Συγγελίδης, Σφακιανάκης, Θεοχαράκης, Σαρακάκης, Πετρόπουλος, Motoδυναμική (Κυριακόπουλος), κ.α. μπορούν με μεγάλο βαθμό επιτυχίας, να παρακάμψουν τις τράπεζες και τα υψηλά επιτόκια και να κατέβουν αυτόνομα στην ελεύθερη αγορά, αντλώντας κεφάλαια.
Κάτι που πριν από κάποια χρόνια φαινόταν εξωπραγματικό…

Πλέον η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι σε πλήρη ανάπτυξη, ακόμα και με τις πωλήσεις να είναι ακόμα στα 135.000 αυτοκίνητα, ενώ το επιχειρηματικό περιβάλλον όπως διαμορφώνεται με την παλαιότητα του στόλου των οχημάτων και με την ανελαστική ανάγκη ανανέωσης, παράλληλα με την γενικότερη πορεία της οικονομίας της χώρας μας, μόνο μέλλον ευοίωνο δείχνουν

Advertisement

ΑΚΟΜΑ:
KOSMOCAR: Νέα δεδομένα με έμφαση στον άνθρωπο
Επιβεβαίωση newsauto: H FCA Greece περνά στις Autohellas και Samelet
H Opel στον όμιλο Συγγελίδη