Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Δοκιμή: Voge 300 AC(+video)

Ελλάδα 22:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Voge 300 AC(+video)

NEWSMOTO

Δοκιμή: Voge 300 AC(+video)

NEWSMOTO

Οι Κινέζοι αποφάσισαν να μπουν δυναμικά στη μύτη των υπόλοιπων κατασκευαστών δημιουργώντας μία μικρή νεορετρό μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση με στιλ!

Advertisement
Advertisement

Βέβαια η εταιρεία Voge δεν είναι η οποιοδήποτε αφού πρόκειται για τη θυγατρική ενός κατασκευαστικού κολοσσού, της Loncin Industries, η οποία ήδη κατασκευάζει τα μεγάλα σκούτερ της BMW, αλλά και κινητήρες για τα F 750 και 850 GS ενώ επίσης συνεργάζεται με την MV Agusta.

Το VOGE 300AC είναι από τις μοτοσυκλέτες που κάθεσαι και τις χαζεύεις. Είναι σαν να την έφτιαξε κάποιος στο γκαράζ του σπιτιού του με πολύ γνώση και μεράκι. Την κοιτάς και αντικρίζεις μια μοτοσυκλέτα με vintage αισθητική, η οποία όμως δένει αρμονικά με σύγχρονα στοιχεία. Κάθε λεπτομέρεια τραβάει τα βλέμματα και αφήνει θετική γεύση. Το εξαιρετικό φινίρισμα και η  ποιότητα κατασκευής αποπνέει έναν premium αέρα που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτες 300 κυβικών και είναι ένα από τα πράγματα που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στο 300AC, καθώς είναι αντίστοιχος με πολύ ακριβότερες μοτοσυκλέτες, όχι μόνο της συγκεκριμένης κατηγορίας και κυβισμού. .

Advertisement
Advertisement

Δίπατη σέλα, κομμένη εξάτμιση με μπάσο ήχο, βουρτσισμένο αλουμίνιο παντού και LED φλας και φώτα, διπλά δισκόφρενα εμπρός, όλα συνηγορούν ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού και ας είναι μεσαίου. Η δουλειά στο design είναι πολύ προσεγμένη. Για παράδειγμα η λιτή σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, παραπέμπει με ωραίο τρόπο σε προηγούμενες δεκαετίες, ενώ από την άλλη έχουν Led τελευταίας τεχνολογίας με σύγχρονη απόδοση. Ρετρό το Voge AC, αλλά η οθόνη είναι LCD, όπως απαιτεί η σύγχρονη εποχή, με όλες τις βασικές ενδείξεις που θα είχε ένα αναλογικό όργανο συν την ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, αλλά και USB θύρα. Το μόνο παράπονο εδώ η σχετική ανακρίβεια του δείκτη της βενζίνης, η οποία ευτυχώς εμφανίζεται μόνο όταν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο, οπότε μικρό το κακό.

 

VOGE 300 AC

Advertisement

 

Το τεπόζιτο και η κατανάλωση είναι η μεγάλη ευχάριστη έκπληξη. Με μέση κατανάλωση κάτω από 4 lt/100 η μικρή μοτοσυκλέτα της Voge θα δώσει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα και βέβαια αντίστοιχη θα είναι η αυτονομία και στην τσέπη του ιδιοκτήτη της.

Advertisement

Το άλλο μεγάλο ατού του Voge 300 AC είναι το βάρος του. Τα 150 στεγνά κιλά της προϊδεάζουν για μία πολύ ευέλικτη και εύκολη στο χειρισμό μοτοσυκλέτα. Σε αυτό βοηθάει το πλαίσιο που είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο συναντάμε σε πιο ακριβές κατασκευές μεγαλύτερου κυβισμού και το οποίο αγκαλιάζει τον κινητήρα των 294,2 κυβικών εκατοστών ο οποίος αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 αντίστοιχα.

Η βόλτα με το 300AC είναι απολαυστική, ο κινητήρας πολύ ελαστικός και με αρκετή ροπή, έτοιμος να σας ξελασπώσει όποτε θελήσετε άμεση επιτάχυνση για κάποιο προσπέρασμα.

Οι εμπρός αναρτήσεις είναι αντεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών και πίσω μονό αμορτισέρ. Δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω φροντίζουν να σταματούν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα ενώ πολυ καλή είναι και η λειτουργία του ABS. Το τεραίν της Voge είναι η πόλη, όπου και τα πάει πολύ καλά. Το χαμηλό της βάρος, η προθυμία του κινητήρα σε όλες τις στροφές, το χαμηλό ύψος της σέλας και ο μαζεμένος όγκος της θα σας λύσουν τα χέρια στα μποτιλιαρίσματα της πόλης και τα 150 χιλιόμετρα της τελικής της θα σας μεταφέρουν γρήγορα ακόμη και έξω από το κέντρο. Και όλα αυτά βέβαια με απαράμιλλο στυλ.

Advertisement

Η Voge όμως έχει τη δύναμη να τα βγάλει πέρα και με μικρά ταξίδια αφού ούτε η αυτονομία της λείπει, ούτε οι χώροι για δύο άτομα. Το αφρώδες υλικό της σέλας είναι άνετο και για να κουράσει θα χρειαστεί να μείνετε αρκετή ώρα πάνω της. Συμπερασματικά πρόκειται για μία πολύ όμορφη αλλά και αξιόλογη μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό αφού θα ικανοποιήσει τον κάτοχο διπλώματος Α2, αλλά και εναν πιο έμπειρο αναβάτη που ψάχνει ενα πρακτικό commuter πόλης διασκεδαστικό, στιλάτο και με ολοκληρωμένο χαρακτήρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος
Κυβισμός 292,4cc
Μέγιστη Ισχύς 29hp/8.500rpm
Μέγιστη Ροπή 2,5kgm/7.000rpm
Βάρος 150kg
Κατανάλωση 3,8lt/100km
Τιμή €3.840