Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

Newsmoto

Honda CB650R/CBR650R MY2021: Αναβαθμίσεις και Euro5

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι κατασκευαστές μας παρουσιάζουν τις μικρές αναβαθμίσεις που κάνουν στα μοντέλα τους για την επόμενη χρονιά. Από τον κανόνα δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει η Honda!

Τα CB650R/CBR650R βρίσκονται μαζί μας από το 2019 και πέραν της φρέσκιας εμφάνισης έφεραν μαζί τους και σημαντική αναβάθμιση του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 649cc που χρησιμοποιούσαν τα προηγούμενα μοντέλα (CBF). Έχοντας δεχθεί τις ανάλογες περιποιήσεις σε έμβολα, εκκεντροφόρους και φιλτροκούτι, έγινε αρκετά πιο δυνατός, με τη συνολική του ιπποδύναμη να απαριθμεί 95Hp, δηλαδή 8 περισσότερους από πριν και με το κόκκινο των στροφών να σκαρφαλώνει 1.000rpm παραπάνω (12.000).

Αν υπολογίσουμε και την επίσης σημαντική μείωση του συνολικού βάρους κατά 6 κιλά (202 από 208 με τις μοτοσυκλέτες πλήρεις υγρών), τότε σίγουρα μιλάμε για επιδόσεις που χαρίζουν μεγαλύτερες συγκινήσεις. Η όλη «premium» εμφάνιση συνοδεύτηκε και από ανάλογες προηγμένες προδιαγραφές, που στην περίπτωσή μας μεταφράζονται σε ύπαρξη συστήματος Honda Selectable Torque Control και συμπλέκτη assist&slipper, δηλαδή με υποβοήθηση και λειτουργία περιορισμένης ολίσθησης.

Με μια γρήγορη ματιά παρατηρούμε πως σχεδόν τα πάντα άλλαξαν στα μοντέλα του 2019, εκτός του περιμετρικού ατσάλινου πλαισίου, του ψαλιδιού και της πίσω ανάρτησης. Το συμβατικό πιρούνι πήγε περίπατο δίνοντας τη θέση του σε ένα περιποιημένο ανεστραμμένο Showa 41mm, οι επίσης συμβατικές δαγκάνες του μπροστινού φρένου μετατράπηκαν σε τετραπίστονες ακτινικές και τα παλαιάς κοπής όργανα αντικαταστάθηκαν από μία ευμεγέθη και πολυ-λειτουργική οθόνη LCD. Τα φώτα έγιναν τεχνολογίας full LED και το παραδοσιακό κλειδί έδωσε τη θέση του σε σύστημα keyless.

Τι αλλάζει το 2021

Οι κινητήρες των CB/CBR650R εναρμονίζονται πλέον με τις προδιαγραφές του Euro5 χωρίς να θυσιάσουν στο ελάχιστο την ιπποδύναμή τους (95Hp). H προσαρμογή οφείλεται σε νέο προγραμματισμό της μονάδας κεντρικής διαχείρισης του κινητήρα (ECU), διαφορετικό προφίλ εκκεντροφόρων και χρονισμό εισαγωγής, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει εσωτερικά και στην εξάτμιση (λαιμούς και τελικό) προκειμένου να επιτευχθεί μειωμένη εκπομπή θορύβου και ρύπων.

Μια σημαντική αλλαγή είναι αυτή που έχει γίνει στην ανάρτηση, συγκεκριμένα στο πιρούνι, όπου πλέον χρησιμοποιείται ένα τελείως νέο Showa “Separate Function Big Piston” (SFF-BP) με καλάμια διαμέτρου 41mm και πλήρεις ρυθμίσεις. Η οθόνη LCD έχει αναβαθμιστεί (χωρίς να μας δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες) και κάτω από τη σέλα υπάρχει πλέον μια θύρα USB τύπου C. Μικροεπεμβάσεις εργονομικού περιεχομένου έχουν σαν στόχο να βελτιώσουν την άνεση, ενώ στο γυμνό CB το τιμόνι έχει τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά.

Η Honda είναι αυτή τη στιγμή ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες στα μεσαία κυβικά και αυτό από μόνο του καθιστά τα CB ως σημαντικές παρουσίες. Τα μοντέλα του 2021 είναι ήδη διαθέσιμα στην εγχώρια αγορά και οι τιμές τους έχουν καθοριστεί στα 8.400€ για το CB650R και στα 9.050€ για το CBR650R.

Διαβάστε επίσης:

Το 2021 ξεκινάει με το Ράλι Ντακάρ!

Silkolene: Σας την παρουσιάζουμε εκ των έσω

Αφιέρωμα Nέα Mοντέλα Mοτοσυκλετών 2021: Η ενδεκάδα που κερδίζει!

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto