Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Μπορεί η KTM μπορεί να αγοράσει την Ducati;

  • Σπύρος Χώτος

Η Ducati αποτελεί εδώ και μερικά χρόνια, μέρος της διεθνούς αυτοκρατορίας της Volkswagen. Η εταιρία από την Μπολόνια φημολογείται ότι βγαίνει προς πώληση αρκετές φορές, συμπεριλαμβανομένης μιας αποτυχημένης προσφοράς από τη Harley Davidson. Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της KTM, Stefan Pierer, δήλωσε στo γερμανικό site SpeedWeek ότι σκέφτεται την εξαγορά της Ducati.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ (gs@newsauto.gr)

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ινδική εταιρία η Bajaj η οποία χρηματοδοτεί τον Pirer και την KTM, ψάχνει να προσθέσει ένα ακόμη εμπορικό σήμα μοτοσικλετών στον όμιλό της ( μαζί με την KTM και την Husqvarna). Ο Rajiv Bajaj (CEO της εταιρίας) ήθελε την Triumph, αλλά ο Pierer θέλει απεγνωσμένα την Ducati. “Έχω μια συναισθηματική σχέση με τη Ducati και πιστεύω πως είναι το μοναδικό εμπορικό σήμα, που μας ταιριάζει είναι η Ducati” δήλωσε.

Η VW AG αγόρασε την εταιρία για το όνομά της, καθώς ο Ferdinand Piëch είχε εμμονή με τις prestige εταιρίες. Μάλιστα δεν έχουν κάνει κάτι με αυτήν στην VW από τότε που την αγόρασαν το 2012. Επιπλέον μετά τον εφιάλτη (για το PR) του dieselgate το παρελθόν) και την κινητικότητα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Volkswagen, έχει πολλά περισσότερα πράγματα για να ασχοληθεί από έναν μικρό κατασκευαστή μοτοσυκλετών στην Ιταλία.

Μην ξεχνάτε ότι οι κανονισμοί Euro 5 θα αποτελέσουν πρόκληση για τη Ducati για να τους αντιμετωπίσει μόνη της. Επιπλέον το 2024, οι ευρωπαϊκοί κανόνες για τον θόρυβο των μοτοσυκλετών θα αποτελέσουν ένα έξτρα πρόβλημα για τους Ιταλούς. Γι ‘αυτούς τους λόγους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM είναι σίγουρος ότι μπορεί να πείσει την Audi να απελευθερώσει την Ducati για λίγα χρήματα.

Ducati1

Ο σημερινός στόχος του Pierer είναι να μετακινήσει την KTM (και τις υπόλοιπες μάρκες του group Bajaj) στη θέση του τρίτου μεγαλύτερου κατασκευαστή μοτοσυκλετών, πίσω από τις Honda και Yamaha.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα όσα κατάφερε να κάνει με την KTM από τότε που ανέλαβε την διοίκησή της στις αρχές της δεκαετίας του 1990, δεν θα ήταν καλό να ποντάρετε εναντίον του.

Ο Stefan Pierer ανέλαβε την KTM μετά την πτώχευση της το 1992 με 150 υπαλλήλους και 6.000 πωλήσεις μοτοσυκλετών. Τώρα απασχολεί 5.000 άτομα, έχει αγοράσει την εταιρία κατασκευής αναρτήσεων WP (+500 εργαζόμενοι) και πουλάει 265.000 δίκυκλα ετησίως, μετά την αγορά της Husqvarna (από τη BMW).

Είναι ένα άνθρωπος με όραμα. Είναι έτοιμος να γίνει ο βασιλιάς του κόσμου των μοτοσικλετών;

KTM

Δημοφιλή στο Protothema.gr