Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

VW: Οι κινητήρες βενζίνης και diesel έχουν ακόμη μέλλον

Ελλάδα 8:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW: Οι κινητήρες βενζίνης και diesel έχουν ακόμη μέλλον

ΝΕΑ

VW: Οι κινητήρες βενζίνης και diesel έχουν ακόμη μέλλον

ΝΕΑ

Παρά την θέσπιση στόχων για σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων από τη VW, το αφεντικό του τεχνικού τμήματος της μάρκας πιστεύει ότι υπάρχει ακόμη μέλλον για τους κινητήρες βενζίνης και diesel.

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία χρόνια οι κινητήρες εσωτερικής καύσης λόγω των αυξημένων ρύπων τους έναντι των «μηδενικών» σε αυτό το κομμάτι ηλεκτροκινητήρων, μπαίνουν σιγά-σιγά στο περιθώριο από αρκετούς κατασκευαστές ή συνδυάζονται με κάποιο ηλεκτρικό μοτέρ για να δημιουργήσουν «καθαρότερα» υβριδικά σύνολα.

Πολλοί κάνουν λόγο μάλιστα για επερχόμενο «τέλος» των μοτέρ αυτών, ενώ δεν είναι λίγες οι εταιρείες εκείνες που ήδη έχουν βγάλει εντελώς από τη γκάμα τους τα diesel.

Ωστόσο, στη VW φαίνεται ότι ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της εταιρείας Matthias Rabe, έχει άλλη άποψη λέγοντας ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν περισσότερο μέλλον από ό,τι πολλοί πιστεύουν.

Advertisement
Advertisement

Δοκιμή: Νέο VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG

Η λύση ακούει στο όνομα «συνθετικά καύσιμα» φτιαγμένα από βιομάζα ή άλλα συνθετικά (τα λεγόμενα «e-fuels»), τα οποία παράγονται από φυσικά υλικά και για αυτό δεν έχουν καθόλου εκπομπές CO2 ή άλλους βλαβερούς ρύπους.

Advertisement

Ήδη σε αυτά τα καύσιμα έχει στραφεί η αεροπορία ώστε να μειώσει τους ρύπους των αεροπλάνων, γιατί τα αεροπλάνα δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν μακρές πτήσεις κινούμενα με ρεύμα, όπως αναφέρει ο κ. Rabe, ενώ ένας από τους λόγους που τα e-fuels θα γίνουν πολύ δημοφιλή στο άμεσο μέλλον, είναι οι περιορισμοί που συνεχίζει να έχει η ηλεκτροκίνηση λόγω του υψηλού βάρους και μεγέθους των μπαταριών.

Advertisement

«Παίρνουμε πολύ στα σοβαρά τους στόχους των εκπομπών CO2 και θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αυτό, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα αποκλείσουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», τονίζει ο κ. Rabe.

Εξ ου λοιπόν και η VW δεσμεύεται για μια μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων κινητήρων τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία, πουσάροντας μεταξύ άλλων και τη γκάμα των μοτέρ της με φυσικό αέριο.