Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

VW Amarok και Ford Ranger δεν θα ηλεκτροδοτηθούν

Ελλάδα 16:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW Amarok και Ford Ranger δεν θα ηλεκτροδοτηθούν

ΝΕΑ

VW Amarok και Ford Ranger δεν θα ηλεκτροδοτηθούν

ΝΕΑ

Η Volkswagen ανακοίνωσε πρόσφατα πως οι επόμενες γενιές των pick up Amarok και Ford Ranger, τα οποία θα κατασκευαστούν από κοινού, δεν θα διαθέτουν ηλεκτρική έκδοση.

Advertisement
Advertisement

 

Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου και επικεφαλής της γερμανικής μάρκας, Ralf Brandstatter, δήλωσε ότι πολλά από τα μελλοντικά μοντέλα της VW θα είναι ηλεκτρικά, αλλά όχι τα δίδυμα Amarok / Ranger.

“Μέχρι το 2025 θα φέρουμε 20 μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα MEB. Με αυτά τα 20 μοντέλα θα καλύψουμε όλες τις κατηγορίες που διαθέτουμε σήμερα. Το ID.3 διαθέτει το εξωτερικό μέγεθος ενός Golf με το εσωτερικό μέγεθος ενός Passat και παράλληλα επιταχύνει σαν GTI” τόνισε. Πάντως για τα δυο από κοινού εξελιγμένα pick up ήταν κατηγορηματικός: «Προς το παρόν, αυτό το είδος αυτοκινήτου δεν σχεδιάζεται να μπει στην πρίζα», κατέληξε. Σε αντίθεση με το Wolfsburg και το Dearborn, η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το δικό της pick up μεσαίου μεγέθους, το HiLux, θα διαθέτει ηλεκτρική έκδοση στο μέλλον. Επιπλέον, οι Mitsubishi και Nissan θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο με τα Triton και Navara, αντίστοιχα. Η ίδια η Ford δεν αντιτίθεται στην οικοδόμηση πιο αποδοτικών εκδόσεων των υφιστάμενων φορτηγών της και έχει ήδη επιβεβαιώσει ένα ηλεκτροκίνητο F-150 που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021, αλλά και μια υβριδική έκδοση που θα προηγηθεί κατά ένα έτος.

Advertisement
Advertisement

Είναι δύσκολο να απαντήσουμε γιατί η Volkswagen είναι αντίθετη στα ηλεκτροκίνητα pick up, δεδομένου μάλιστα ότι επικεντρώνεται στην υιοθέτηση της τεχνολογίας EV τα επόμενα χρόνια. Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι το πάτωμα των pick up δεν σχεδιάστηκε εξαρχής για να υποστηρίξει αυτή την τεχνολογία. Σας θυμίζουμε πως η VW συνεργάζεται με τη Ford και ότι στις Η.Π.Α. δεν πωλούνται αρκετά EV τουλάχιστον μέχρι τώρα. Επίσης, υπολογίστε και τις πολύ χαμηλότερες τιμές ορυκτών καυσίμων συγκριτικά με την Ηπειρωτική Ευρώπη και θα έχετε την απάντηση. Έπειτα, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πιο “χαλαρούς” κανονισμούς εκπομπών CO2, παρότι ένα 48V ήπιο υβριδικό σύστημα ή κάτι παρόμοιο, θα μπορούσε τελικά να υλοποιηθεί για να ικανοποιήσει τα κράτη που αγνοούν τους ομοσπονδιακούς νόμους και επιβάλλουν το δικό τους σύνολο κανόνων.