Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

VW: 3D τεχνικές σε αυτοκίνητα παραγωγής

  • tsiro tsiro

Με τη χρήση της τεχνολογίας 3D η Porsche μπορεί να παράγει σπάνια εξαρτήματα όπως μια βάση καθρέφτη για την 911 Speedster ή ένα καπάκι καυσίμου για την 959. Η Ford, με τη σειρά της, θα εκτυπώσει 3D κάποια τμήματα φρένων της Shelby Mustang GT500 του 2020. Η Volkswagen άργησε να ανταποκριθεί, αλλά επιθυμεί να εφαρμόσει την τεχνολογία στην μαζική παραγωγή.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μόλις ανακοίνωσε ότι ανοίγει ένα νέο κέντρο εξαρτημάτων και εργαλείων το οποίο βρίσκεται στο Wolfsburg. Η μονάδα θα χρησιμοποιήσει την “πιο προηγμένη γενιά 3D εκτυπωτών” που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την HP. “Το κέντρο εκτύπωσης 3D μεταφέρει τις δραστηριότητες παραγωγής πρόσθετων υλών της Volkswagen σε νέο επίπεδο”, σχολίασε ο Dr. Andreas Tostmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την παραγωγή στη VW, κατά τη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων. “Σε δύο με τρία χρόνια, η 3D εκτύπωση θα γίνει πρωταγωνιστής ακόμη και για τα βασικά κομμάτια παραγωγής. Στο μέλλον, ενδέχεται να είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε 3D εκτυπωτές απευθείας στη γραμμή παραγωγής για την παραγωγή οχημάτων”, συμπλήρωσε.

Βασικά, αυτή η τελευταία πρόταση συνοψίζει τη βασική ιδέα της Volkswagen για 3D εκτύπωση. Ο κατασκευαστής θέλει να παράγει μεταλλικά και πλαστικά μέρη για πρωτογενή εγκατάσταση και όχι μόνο για ανταλλακτικά, αυτό θα πρέπει να αρχίσει να συμβαίνει τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια. Μια ομάδα σχεδιαστών και ερευνητών θα επεξεργαστεί από τώρα τη στρατηγική που θα θέσει τα θεμέλια της μελλοντικής 3D εκτύπωσης στις γραμμές συναρμολόγησης. Η διαδικασία για την 3D εκτύπωση της Volkswagen χρησιμοποιεί το υλικό που εφαρμόζεται σε μια πλάκα βάσης επάνω σε ένα λεπτό στρώμα, ενώ μια δέσμη λέιζερ στη συνέχεια λιώνει τη σκόνη στα σημεία όπου το στοιχείο πρόκειται να δημιουργηθεί. Μόλις γίνει αυτό, η σκόνη σκληραίνει, σχηματίζοντας ένα στρώμα στερεού υλικού.