Η Volvo στους Χρυσούς Σκούφους 2016
ΝΕΑΗ Volvo στους Χρυσούς Σκούφους 2016
ΝΕΑΗ Volvo Hellas για πέμπτη συνεχή χρονιά, ήταν χορηγός της μεγάλης γιορτής της υψηλής γαστρονομίας στην Ελλάδα. Οι Χρυσοί Σκούφοι, ο καταξιωμένος θεσμός του περιοδικού «Αθηνόραμα», έφτασε στην κορύφωσή του για το 2016 τη Δευτέρα που μας πέρασε, με την τελετή απονομής των βραβείων και το επίσημο δείπνο στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, την είσοδο του οποίου στόλιζαν τέσσερα Volvo XC90, το νέο μεγάλο SUV της σουηδικής μάρκας.
Για το 2016, με Χρυσό Σκούφο βραβεύτηκαν συνολικά 24 εστιατόρια και με Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας 34, απ’ όλη την Ελλάδα.
WHAT CAR
Η φετινή απονομή είχε ιδιαίτερη λάμψη και άρωμα Σουηδίας και την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της, η πρέσβης της Σουηδίας, Charlotte Wrangberg. Το επίσημο δείπνο ήταν αφιερωμένο στη σκανδιναβική κουζίνα, με έναν από τους πιο διάσημους σουηδούς σεφ, τον Björn Frantzén, ο οποίος με ένα μενού βασισμένο σε παραδοσιακές σπεσιαλιτέ της πατρίδας του, πέτυχε να μυήσει τους σχεδόν 300 καλεσμένους σε ένα νέο γευστικό σύμπαν υψηλής αισθητικής!
Με τα παράσημα των δύο αστεριών Μισελέν για το «Φραντζέν» και το εστιατόριο του στη Στοκχόλμη που από το 2011 να συγκαταλέγεται στα 50 καλύτερα του κόσμου, ο σεφ από το Βορρά ενθουσίασε τον κόσμο.
Όσον αφορά στα βραβεία, το κερκυραϊκό «Etrusco» του Έκτορα Μποτρίνι βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των εστιατορίων για τέταρτη συνεχή χρονιά, αποσπώντας δύο Χρυσούς Σκούφους! Ένα Χρυσό Σκούφο έλαβε το έτερο εστιατόριο του Έκτορα Μποτρίνι, το «Botrini’s» στην Αθήνα. Ενδεικτικό των αυστηρών κριτηρίων αξιολόγησης του θεσμού είναι ότι για άλλη μία χρονιά δύο μόνο εστιατόρια σε όλη την Ελλάδα βραβεύτηκαν με δύο Χρυσούς Σκούφους, τα «Etrusco» στην Κέρκυρα και «Funky Gourmet» στην Αθήνα.
Τις απονομές στα δυο κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας έκανε ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ενώ ο κ. Γιάννης Πετούλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas απένειμε τους αντίστοιχους Χρυσούς Σκούφους στα βραβευμένα εστιατόρια της Αθήνας. Μάλιστα, από του βήματος, τόνισε ότι «δεν είναι τυχαίο που το σκανδιναβικό μοντέλο ζωής γνωρίζει σήμερα τέτοια διεθνή απήχηση και επιτυχία, δημιουργώντας παγκόσμιες τάσεις και κατακτώντας όλο τον κόσμο, είτε αυτό εκφράζεται μέσα από μία premium μάρκα αυτοκινήτου όπως η Volvo, είτε μέσα από την υψηλή γαστρονομία».