Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο πολυτελές SUV τριπλασίασε τα κέρδη αυτοκινητοβιομηχανίας;

Ελλάδα 10:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο πολυτελές SUV τριπλασίασε τα κέρδη αυτοκινητοβιομηχανίας;

ΝΕΑ

Ποιο πολυτελές SUV τριπλασίασε τα κέρδη αυτοκινητοβιομηχανίας;

ΝΕΑ

Είναι πλέον ένα από τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία των κατασκευαστών του… Ο λόγος για το πολυτελές SUV της Volvo το XC90 oι πωλήσεις του οποίου, για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν 256.563 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 10,5% σε σχέση με το 2015. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτές προήλθαν από ταυτόχρονη αύξηση σε όλες τις βασικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα. Στην Ευρώπη, η αύξηση ήταν 10,3%, στις ΗΠΑ 24,8% ενώ στην Κίνα 6,3%.

Advertisement
Advertisement

Με αιχμή το δόρατος το XC90, αλλά και τα νέα V40, V40CC το ανανεωμένο S60 και V60, το XC60 που διατηρεί τις πωλήσεις του ψηλά, αλλά και τα S90 και V90 που αρχίζει να δείχνει την εμπορική δυναμική του, η Volvo Cars ανακοίνωσε εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, με τα λειτουργικά κέρδη για τη σουηδική μάρκα να υπερτριπλασιάζονται σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

VOLVO_NEW XC90_B1200

Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη για τη Volvo Cars το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 ανήλθαν σε 5,59 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες, προερχόμενα από συνολικά έσοδα 83,6 δισ.. Τα σχετικά νούμερα για την ίδια περίοδο της προηγούμενης χρονιάς ήταν 1,66 και 75,2 αντίστοιχα. Αν θέλετε μία αντιπαραβολή με πιο… γνώριμα οικονομικά μεγέθη, τα 5,59 δις κορώνες ισοδυναμούν με 590,1 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Εξίσου σημαντικό είναι το λειτουργικό περιθώριο κέρδους που ανακοίνωσε η Volvo Cars, το οποίο ανήρθε στο 6,7%, όταν το ίδιο διάστημα πέρυσι ήταν 2,2%.

Οι πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν 256.563 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 10,5% σε σχέση με το 2015. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτές προήλθαν από ταυτόχρονη αύξηση σε όλες τις βασικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα. Στην Ευρώπη, η αύξηση ήταν 10,3%, στις ΗΠΑ 24,8% ενώ στην Κίνα 6,3%.

Volvo-XC90-h640

Advertisement