Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τρία νέα πεντάστερα SUV

Ελλάδα 23:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τρία νέα πεντάστερα SUV

ΝΕΑ

Τρία νέα πεντάστερα SUV

ΝΕΑ

Τα Honda CR-V, Mercedes-Benz G-Class και SEAT Tarraco κέρδισαν την κορυφαία διάκριση (βαθμολογία πέντε αστέρων) στην τελευταία δοκιμή πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού δοκιμών ασφάλειας Euro NCAP.

Advertisement
Advertisement

 

Τα τρία Sport Utility Vehicles μοντέλα σημείωσαν 90% επιτυχία στην προστασία των ενήλικων επιβατών. Το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας συνολικά είχε η SEAT με βαθμολογία 97% για το Tarraco. Το επταθέσιο SUV, βαθμολογήθηκε ως «καλό» είτε ως «επαρκές» στους τομείς της προστασίας του οδηγού και επιβατών αδύνατο σημείο η ασφάλεια στην τρίτη σειρά επιβατών.

Advertisement
Advertisement

Το Honda CR-V πέτυχε συνολικό ποσοστό 93%, με το μόνο σημαντικό μειονέκτημα να είναι μια “κακή” βαθμολογία για την προστασία από το χτύπημα στην τρίτη σειρά (και αυτό), ενώ η Mercedes-Benz G-Class πέτυχε 90% παρά τις “αδύναμες” στην προστασία του άνω σώματος, στο dummy, σε ορισμένες δοκιμές.

Τα τρία SUV ήταν κορυφαία στην προστασία των παιδιών, με την SEAT να είναι πρώτη και πάλι (μόνο με μία μόνο ποσοστιαία μονάδα). Η προστασία του ισπανικού αυτοκινήτου για επιβάτες παιδιά ηλικίας έξι έως δέκα ετών βαθμολογήθηκε ως “καλή” σε σχεδόν κάθε περιοχή, αλλά το αυτοκίνητο έχασε λίγους πόντους εξαιτίας των περιορισμένων θέσεων τοποθέτησης κάποιων μοντέλων παιδικών καθισμάτων. Εδώ η Honda και η Mercedes πέτυχαν ποσοστό 83%. Όσο αφορά την προστασία των πεζών, το Tarraco ήταν και εδώ πρώτο (στις αριθμητικές τιμές) σημειώνοντας 79%. Μία μονάδα κάτω βρέθηκε το G-Class και ακολούθησε το CR-V (στο 70%).

Advertisement

Το αδύναμο σημείο των τριών ήταν (προφανώς λόγω ύψους) η βάση στην κολόνα Α. Εκεί η SEAT έσωσε τα στατιστικά γιατί κατάφερε να πετύχει υψηλότερη βαθμολογία για την προστασίας της λεκάνης και των ποδιών σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Advertisement

Τα τρία αυτοκίνητα σημείωσαν επίσης παρόμοια αποτελέσματα στην δοκιμή των συστημάτων ασφαλείας, τα οποία αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος στην δοκιμή σύγκρουσης τα τελευταία χρόνια. Ξεχώρισε η δοκιμή για τα αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης, τα οποία ενεργοποιούνται αυτόματα για να αποφευχθεί ή να μετριαστεί ένα επικείμενο ατύχημα. Ως συνολικό αποτέλεσμα το Euro NCAP έδωσε στο SEAT βαθμολογία 79%, στο Honda 76% και την Mercedes 72%.

“Εδώ έχουμε τρία νέα οχήματα, που ανταγωνίζονται στον ίδιο τομέα και παίρνουν κορυφαίες αξιολογήσεις ασφαλείας”, δήλωσε o Ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας τoy Euro NCAP και πρόσθεσε: “Αυτό είναι αρκετά εντυπωσιακό, αλλά το γεγονός ότι και τα τρία off-roaders είναι εξοπλισμένα με συστήματα AEB για πεζούς και ποδηλάτες αποδεικνύει πραγματικά τη δύναμη των καταναλωτικών δοκιμών όχι μόνο για να ενθαρρύνουν την καλύτερη απόδοση αλλά και για να προωθήσουν τις νέες τεχνολογίες ως τυποποιημένες σε όλη την Ευρώπη”.

Advertisement