Τρένα υδρογόνου στη Γερμανία
ΝΕΑΤρένα υδρογόνου στη Γερμανία
ΝΕΑΣτο γερμανικό κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας, το πρώτο δίκτυο στον κόσμο με τρένα που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου έχει πλέον τεθεί σε λειτουργία.
Στη διαδρομή μεταξύ Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervorde και Buxtehude, λειτουργούν τώρα 14 περιφερειακά τρένα Coradia iLint που κινούνται με υδρογόνο.
WHAT CAR
Τα τρένα αυτά, αντικαθιστούν 15 παλιότερης τεχνολογίας που χρησιμοποιούσαν diesel. Η επιχείρηση πραγματοποιείται από την Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser με σύμβαση για λογαριασμό της δημόσιας συγκοινωνίας. Η παραγγελία για τα 14 Coradia iLints δόθηκε το 2017, με τα δύο πρώτα να μπαίνουν σε υπηρεσία στη διαδρομή μεταξύ Cuxhaven και Buxtehude από τον Σεπτέμβριο του 2018. Τώρα, προ ολίγων ημερών, ολόκληρος ο στόλος των 14 τρένων Coradia iLint έχει πλέον τεθεί στη διάθεση του επιβατικού κοινού. Η συνολική επένδυση για την αγορά των τρένων αλλά και την αναβάθμιση του δικτύου, έχει μέχρι τώρα ξεπεράσει τα 93 εκατομμύρια ευρώ.
«Αυτό το έργο αποτελεί πρότυπο προς μίμηση παγκοσμίως και είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας επιτυχημένης μεταμόρφωσης Made in Lower Saxony», λέει ο υπουργός Προεδρίας Stephan Weil. Ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου κατασκευάστηκε στο Bremervörde για τα τρένα H2, τον οποίο εκμεταλλεύεται η Linde. Η εγκατάσταση έχει χωρητικότητα αποθήκευσης 1.800 κιλών υδρογόνου, κατανεμημένη σε 64 δεξαμενές αποθήκευσης υψηλής πίεσης 500 bar. Έξι συμπιεστές υδρογόνου τροφοδοτούν τους δύο διανομείς όπου τα τρένα μπορούν να ανεφοδιάζονται με υδρογόνο όλο το εικοσιτετράωρο. Σε πρώτη φάση, ο σταθμός θα τροφοδοτείται με υδρογόνο, ενώ αργότερα προβλέπεται η επιτόπου παραγωγή του με ηλεκτρόλυση και αναγεννητική ηλεκτρική ενέργεια. Η χρήση των συγκεκριμένων τρένων, περιορίζει τη συνολική κατανάλωση της περιοχής από 1,6 εκατομμύρια λίτρα diesel ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι κινητήρες που καίνε υδρογόνο είναι η οριστική λύση;
Ξεκινάει η παραγωγή πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα
«Ναι» από την ΕΕ στην τεχνολογία υδρογόνου!