Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τρέμε Ferrari: Νέο κινεζικό hypercar με 1.225 ίππους

Ελλάδα 17:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρέμε Ferrari: Νέο κινεζικό hypercar με 1.225 ίππους

ΝΕΑ

Τρέμε Ferrari: Νέο κινεζικό hypercar με 1.225 ίππους

ΝΕΑ

Οι Κινέζοι έχουν βαλθεί να τα βάλουν και με τα ιερά και τα όσια της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Και κάνουν απόβαση και στην Ιταλία.

Advertisement
Advertisement

Η κινεζική εταιρεία GAC παρουσίασε το Aion Hyper SSR, ένα ηλεκτρικό supercar που αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 1.225 ίππων, σηματοδοτώντας το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο GAC Advanced Design του Μιλάνου.

Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει την αυξανόμενη επιρροή της Κίνας στο παγκόσμιο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας και αποτελεί πρόκληση ακόμη και για τους πιο ιστορικούς κατασκευαστές supercar της Ευρώπης.

Μοιάζοντας με ένα ηλεκτρικό Acura NSX με τις χαρακτηριστικές πόρτες του, η άφιξη του SSR σε ευρωπαϊκό έδαφος υποδηλώνει την πιθανή επέκτασή του πέρα από την Κίνα.

Advertisement
Advertisement

Παρόλο που δεν υπάρχει επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητά του στην Ευρώπη, η παρουσία τέτοιων ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων στην πατρίδα της Ferrari σηματοδοτεί μια αλλαγή στο αυτοκινητικό χώρο.

Το SSR, το οποίο παρουσιάστηκε προηγουμένως στην Κίνα, διαθέτει ένα ανθρακονημάτινο αμάξωμα ελαφρώς μικρότερο αλλά ψηλότερο από το Rimac Nevera.

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει λιγότερη ισχύ από το Rimac, τα τρία μοτέρ του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης του SSR προσφέρουν εκρηκτικές επιδόσεις, με εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Παρόλο που το SSR υπολείπεται σε τελική ταχύτητα σε σύγκριση με το Rimac, η σημαντικά χαμηλότερη τιμή του το καθιστά ελκυστική πρόταση, με αναφερόμενο κόστος που κυμαίνεται από 150 έως 200 χιλιάδες ευρώ.

Το εσωτερικό διαθέτει προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου ενός virtual πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών και μιας οθόνης 14,6 ιντσών.

Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί ότι η απουσία των παραδοσιακών μοχλών πίσω από το τιμόνι ενισχύει τη φουτουριστική γοητεία του SSR.

Η είσοδος της GAC στην ευρωπαϊκή αγορά με το Aion Hyper SSR σηματοδοτεί ένα τολμηρό βήμα στην εξέλιξη των ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων, προκαλώντας τους καθιερωμένους παίκτες και ανοίγοντας μία αντιπαλότητα με παραδοσιακούς ευρωπαίους κατασκευαστές με μεγάλη ιστορία.