Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τρελό: Luxury λιμουζίνα της Audi από 28.000 ευρώ!

Ελλάδα 1:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(73) "Τρελό: Luxury λιμουζίνα της Audi από 28.000 ευρώ!"
    

Τρελό: Luxury λιμουζίνα της Audi από 28.000 ευρώ!

ΝΕΑ

Είναι πολυτελές, ξεχειλίζει από τεχνολογία και ψηφιακές παροχές και κοστίζει όσο ένα «λαϊκό» hatchback. Και με την σφραγίδα της Audi.

Advertisement
Advertisement

Η είδηση ήρθε σαν ρεύμα υψηλής τάσης: το ολοκαίνουργιο Audi E5 Sportback, ένα πλήρως ηλεκτρικό fastback που θα διατίθεται αποκλειστικά στην Κίνα, ξεκινά από μόλις 28.200 ευρώ.

Μιλάμε για ένα premium μοντέλο που κοστίζει όσο ένα Toyota Corolla, και όμως φέρει το λογότυπο «AUDI» στο καπό.

Μέσα σε μισή ώρα από την παρουσίασή του, το αυτοκίνητο συγκέντρωσε πάνω από 10.000 προπαραγγελίες, αποδεικνύοντας πως η γερμανική φίρμα βρήκε επιτέλους το ρεύμα της στην ασιατική αγορά.

Advertisement
Advertisement

Η συνταγή; τεχνολογία αιχμής, τοπική παραγωγή και στρατηγική αποτίναξης των δεσμών με το παρελθόν.

To E5 Sportback ξεκινά στα 28.200 ευρώ και προσφέρει 76 kWh μπαταρία, 300 ίππους και αυτονομία έως 618 χλμ. κατά τα κινεζικά πρότυπα.

Οι κορυφαίες εκδόσεις εκτοξεύουν την ισχύ στα 789 άλογα, ενώ το εσωτερικό συνδυάζει δέρμα, Alcantara και έναν ψηφιακό θόλο πληροφορίας που θυμίζει concept car.

Advertisement

Στην Κίνα, το όνομα “Audi” εμφανίζεται χωρίς τα τέσσερα δαχτυλίδια, μια τολμηρή αποκοπή από το παρελθόν, όπως εξηγεί ο ειδικός της αυτοκινητοβιομηχανίας Ferdinand Dudenhöffer, που τη χαρακτηρίζει «απελευθερωτικό βήμα» και «έξυπνη επανατοποθέτηση» για ένα κοινό που πλέον σκέφτεται με software, όχι με status.

Πώς όμως γίνεται να προσφέρεται ένα ηλεκτρικό Audi στη μισή τιμή απ’ ό,τι στην Ευρώπη;

Advertisement

Οι λόγοι είναι πολυεπίπεδοι: χαμηλότερο κόστος μπαταριών, φθηνότερη ενέργεια, φορολογικά κίνητρα και, πάνω απ’ όλα, μικρότερα περιθώρια κέρδους.

Όπως σημειώνει το CAR Institute, τα εργατικά έξοδα αποτελούν μόλις το 10% του συνολικού κόστους, επομένως, η «φθηνή εργασία» είναι απλώς ένας μύθος.

Την ίδια στιγμή, πίσω στη Γερμανία, τα σύννεφα πυκνώνουν. Η Audi σχεδιάζει περικοπές 7.500 θέσεων εργασίας μέχρι το 2029, ενώ ολόκληρη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχασε πάνω από 50.000 εργαζόμενους μόνο το 2024.

Advertisement

Με βάση τα παραπάνω, το στοίχημα της Κίνας είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για όλους τους μεγάλους Γερμανούς κατασκευαστές. Και όπως φαίνεται η Audi βρήκε την ιδανική λύση για να παραμείνει ζωντανή σε αυτή την τεράστια αγορά.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Audi on Tour: Η Θεσσαλονίκη γίνεται η καρδιά της Audi

Νέο Audi Q3: Με φώτα που αντιλαμβάνονται τις ανάγκες σου

Η μεταφορική φτώχεια και η ελπίδα του νέου αυτοκινήτου με λίγα το μήνα